Mikähän tässä uudessa Sonerassa on niin hankalaa?
Palaute lomake kun puuttuu niin tulee soitettua monta kertaa enemmän asiakaspalveluun. Se ei voi olla kustannustehokasta Yritykselle. Tänäänkin oli joku pieni verkko-ongelma jota he lähtivät selvittämään.
Soneran nettisivuilta ei voi tilata ADSL liittymää ilman kestosopimusta. Miksi?
Kysymys ja vastaus palstan kirjautuminen on ongelmallista. Ensin se sanoo ettei voi sisäänkirjautuminen toimi, sähköpostiosoite ei ole käytössä kun pyytää salasanan ja sitten kun rekisteröityy niin sähköpostiosoite on jo käytössä. Palvelimella oikea sivu ei tiedä mitä vasen sivu tekee. Ostaakko Soneraa vaiko laatua?
Kevätterveisin,
Antti
Sivu 1 / 1
Hei anttirr !
sonera.fi pääsivun oikeassa alakulmassa on Palaute-"kolmio", minkä kautta pääset palautteen kirjaamaan.
Verkkokaupassa tosiaan on tilattavissa määräaikaisia liittymiä, koska haluamme ensisijaisesti tarjota asiakkaalle parhaan mahdollisen ratkaisun - sekä sisällöltään että hinnaltaan. Ja määräaikaisissa paketeissa tämä on mahdollista. Jos asiakkaalla on liittymälle tarvetta lyhyemmälle ajalle kuin 24kk, niin sitten on mahdollista tehdä tilaus asikakaspalvelun / Sonera Kaupan kautta, ja kenties miettiä Liikkuva Netti -pakettia vaihtoehtona.
Testasin juuri rekisteröinnin tänne keskustelupalstalle ja se toimi aivan normaalisti - hyväksyi sähköpostiosoitteen ja vahvisti tunnuksen luomisen.
sonera.fi pääsivun oikeassa alakulmassa on Palaute-"kolmio", minkä kautta pääset palautteen kirjaamaan.
Verkkokaupassa tosiaan on tilattavissa määräaikaisia liittymiä, koska haluamme ensisijaisesti tarjota asiakkaalle parhaan mahdollisen ratkaisun - sekä sisällöltään että hinnaltaan. Ja määräaikaisissa paketeissa tämä on mahdollista. Jos asiakkaalla on liittymälle tarvetta lyhyemmälle ajalle kuin 24kk, niin sitten on mahdollista tehdä tilaus asikakaspalvelun / Sonera Kaupan kautta, ja kenties miettiä Liikkuva Netti -pakettia vaihtoehtona.
Testasin juuri rekisteröinnin tänne keskustelupalstalle ja se toimi aivan normaalisti - hyväksyi sähköpostiosoitteen ja vahvisti tunnuksen luomisen.
Hei Anttirr,
Ikävä kuulla että kaikki ei ole mennyt ihan putkeen. Haluaisitko tarkentaa mikä on mennyt pieleen? Miten voisimme palvella sinua paremmin?
Mihin liittyen haluaisit antaa palautetta? Voimme välittää palautteesi tätä kautta eteenpäin, tai jos sinulla on Facebook käytössä, niin sitäkin kautta palautteesi voidaan laittaa eteenpäin. Vikatapauksissa voit laittaa ilmoituksen omien sivujen kautta.
Sivuiltamme ei tosiaan kiinteää nettiliittymää saa tilattua ilman määräaikaista sopimusta. Tarvittaessa voit tilata liittymän myyntipalvelumme kautta.
En osaa sanoa mikä on mahdollisesti tuohon kirjautumiseen vaikuttanut. Voi olla että on ollut jokin väliaikainen häiriö. Ilmeisesti lopulta kirjautuminen tänne kuitenkin onnistui. Joskus kannattaa kokeilla myös selaimen välimuistin tyhjentämistä.
Ikävä kuulla että kaikki ei ole mennyt ihan putkeen. Haluaisitko tarkentaa mikä on mennyt pieleen? Miten voisimme palvella sinua paremmin?
Mihin liittyen haluaisit antaa palautetta? Voimme välittää palautteesi tätä kautta eteenpäin, tai jos sinulla on Facebook käytössä, niin sitäkin kautta palautteesi voidaan laittaa eteenpäin. Vikatapauksissa voit laittaa ilmoituksen omien sivujen kautta.
Sivuiltamme ei tosiaan kiinteää nettiliittymää saa tilattua ilman määräaikaista sopimusta. Tarvittaessa voit tilata liittymän myyntipalvelumme kautta.
En osaa sanoa mikä on mahdollisesti tuohon kirjautumiseen vaikuttanut. Voi olla että on ollut jokin väliaikainen häiriö. Ilmeisesti lopulta kirjautuminen tänne kuitenkin onnistui. Joskus kannattaa kokeilla myös selaimen välimuistin tyhjentämistä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.