Skip to main content
Pienille paikkakunnille rakennettujen Soneran kaapeliverkkojen ylläpito tuntuu ontuvan melkoisen reippaasti.
Kuluttajia lienee niin vähän ,ettei kunnossapitoa/kunnollista ylläpitoa katsota kannattavaksi. Viitasaaren alueella on katkoja tosi paljon ja välillä tosi pitkiäkin. Samoin signaalin laatu tuntuu heittelevän melkoisesti.
Asiakaspalveluun/vikapalveluun soitettaessa ensimmäiseksi annetaan ymmärtää soittajan olevan jotakin imbesillin ja idiootin puolivälissä ja seuraavaksi kerrotan ,että huoltokäynnistä todennäköisesti tulla tupshtaa soittajalle iso lasku !
Hei JRUUSKA,

Pahoittelut että KaapeliTV:n kanssa on ollut ongelmaa. Viitasaaren alueella on tällä hetkellä verkkovikaa ja korjaukset ovat käynnissä. Toivotaan että ongelma saadaan kuntoon mahdollisimman pian.

Vikapalveluun soitettaessa kysymme testaukseen ja vikaan liittyviä asioita, jotta voimme varmistaa että asiakkaan omat laitteet ovat kunnossa ja tarvittavat testaukset on tehty. Tarkoituksena on varmistaa että turhista asentajakäynneistä ei maksuja tulisi. Useimmat ovat varmasti tarvittavat testaukset osanneet tehdä jo ennen puhelua ja silloin kysymykset voivat kuulostaa hölmöiltä.

Asentajakäynnin maksusta kerrotaan aina vaikka riskiä sille ei käytännössä olisikaan.

Vastaa