MOI! OSTIN HILJATTAIN UUDEN TIETOKONEEN JA SIINÄ WINDOWS 7. MUTTA AIEMMASSA OLI MYÖS SONERAN PUHEKAISTA JOTA MULLA NYT EI OLE, MISTÄ SAAN LADATTUA SEN JA TOIMIIKO KO. JÄRJESTELMÄSSÄ??
EN HALUA MAKSAA TURHASTA, JOTEN VASTAKKAA NOPEESTI
SONERAN PUHEKAISTA
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.