Sain puhelun Soneran puhelinmyyjältä, joka tarjosi ilmaista kaapelikorttia kokeiltavaksi marraskuuhun asti. Kun sanoin olevani kiinnostunut asiasta, soittaja kysyi sosiaaliturvatunnustani. En tietenkän suostunut antamaan sitä puhelimitse. Myyjä väitti, että sos.turvatunnuksen kysymiseen oli annettu määräys "ylemmältä taholta". Jos tämä on totta, niin kyse ei taida olla ihan laillisesta/asiallisesta menettelystä. Kävin Sonera-myymälässä kysymässä, mutta siellä ei juuri kyseisenlaisesta tarjouksesta tiedetty mitään. Oliko liikkeellä huijari vai kysyvätkö Soneran puhelinmyyjät todellakin sos.turvatunnuksia??
Sivu 1 / 1
Tarjous on voimassa ja saatavilla sekä asiakaspalvelustamme tai mm. Myyntipalvelustamme 0800 133 133. Tarjoukset saattavat vaihdella myymälöittäin. Tämän lisäksi tarjoukseen sisältyy mahdollisuus katsella UrhoTv Total kanavaa maksutta marraskuun loppuun saakka.
Etäkaupan yhteydessä kysytään henkilötunnusta. Puhelimitse sitä ei tarvitse luovuttaa vaan tarpeentullen lähetämme sovitusta kaupasta sopimuksen joka täydennetään puuttuvien tietojen osalta sekä allekirjoitetaan ja toimitetaan Soneralle. Etäkaupan osalta henkilötunnuksen kysyminen perustuu henkilötietolakiin.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Etäkaupan yhteydessä kysytään henkilötunnusta. Puhelimitse sitä ei tarvitse luovuttaa vaan tarpeentullen lähetämme sovitusta kaupasta sopimuksen joka täydennetään puuttuvien tietojen osalta sekä allekirjoitetaan ja toimitetaan Soneralle. Etäkaupan osalta henkilötunnuksen kysyminen perustuu henkilötietolakiin.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.