Skip to main content

Soneran sekoilua Turun kaapelitelevision kanssa

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Olin ollut pitkän aikaa todella tyytyväinen Turun kaapelitelevision asiakas. Soneran ostettua kyseisen yrityksen minua päätettiin palkita pitkästä asiakkuudesta kahden viikon käyttökatkolla.

Olin useampaan otteeseen yhteydessä käyttökatkon aikana Soneran asiakaspalveluun, jonne Turun kaapelitelevision asiakaspalvelu oli siirynyt. Useampaan jonottamiseen ja keskusteluun meni aikaa yhteensä lähes pari tuntia. Lisäksi kaksi viikkoa ilman etätyömahdollisuutta hankaloitti elämääni.

Vihdoin liittymän tultua kuntoon, reklamoin asiasta Soneralle ja pyysin heitä lähettämään korjatut maksutiedot. Heillä ei ollut mitään hajua laskustani.

Seuraavaksi pääsin tutustumaan ystävälliseen Soneran palveluun perintätoimiston maksumuistutuksen avulla. Perintätoimistoon kerroin asian kulusta ja he ottivat yhteyttä Soneraan. Tänään asia pääsi taas mukavasti eteenpäin, kun uusi lasku oli kuulemma lähetetty osoitteeseeni 2.1.2012 ja jouduin ottamaan postin asiakaspalveluun yhteyttä, jotta posti maksaisi maksumuistutuskulut kuten perintätoimistosta ohjeistettiin. Seuraavaksi lienee edessä asian käsittely viranomaisteitse.

Suosittelen Soneran asiakkaita irtisanomaan liittymänsä teknisten ongelmien ilmaannuttua, kun asiakaspalvelu on tätä tasoa. Säästytte tältä kaikelta vaivalta.

4 kommenttia

  • January 28, 2012
Eikä perintätoimiston kautta tiedoksi saatu korvaus ollut lähettäkään tätä tasoa: http://www.kuluttajavirasto.fi/Page/083 ... 0bbd7.aspx

  • January 30, 2012
Hei 23002300!
Pahoitteluni, ettei asiakkuuden siirtyminen Soneralle TKTV:ltä ole sujunut kohdallasi, kuten olisi pitänyt. Onhan liittymän tekniset ongelmat nyt hoidettu pois ja liittymä käytössäsi? Tekninen Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 0206 90101 (ma-pe 8-20, la 9-16.30, mpm/pvm). Heille kannattaa ilmoittaa aina välittömästi häiriötilanteen sattuessa. Yhteydenotto onnistuu myös netin kautta jättämällä palvelupyynnön.

Jotta voimme selvittää, mitä siirrossa on tapahtunut ja miksi laskuja on siirtynyt perintään, otathan yhteyttä Asiakaspalveluumme.

  • February 1, 2012
Onneksi tänään Soneran asiakaspalvelija soitti ja korvaus joulukuun laskusta saatiin asialle tasolle. Myös asia perintätoimiston kanssa tuli hoidetuksi Soneran avustuksella.

Liittymä on nyt toiminut moitteetta joulukuisen kahden viikon katkoksen jälkeen. Toivottavasti liittymä toimii jatkossa yhtä hyvin kuin entisen Turun kaapelitelevision aikaan, jotta en joudu enää koskaan asioimaan asiakaspalvelun kanssa.

  • February 2, 2012
Mukava kuulla!
Pääasia, että lasku- ja liittymäasiat ovat nyt kunnossa. Ethän epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos jokin asia askarruttaa tai haluat tehdä muutoksia liittymällesi. Muutoksia voit tehdä myös itsepalveluna Omilla Sivuilla.