Ostin puhelimen ja myyjä sai tyrkytettyä soneran liittyman siihen. Sopimus oli 19,90e/kk. Netti+viestit+puhelut. En ole ollut netissä muuta kuin kokeillut, pari puhelua ja muutama viesti. Silti lasku näyttää jo yli 25 euroa.
Mikä kusetus mahtaa tässä olla? Mitä pientä tekstiä en sipomuksessa huomannut?
Olen kysynyt asiaa asiakaspalvelusta, mutta eivät vastaa sähköpostiin.
Soneran sopimukset huijausta?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.