Hei!
Minulla on tällähetkellä Soneran 10/2 kaapeliliittymä.Menin yhtänä päivänä huvikseen katsomaan nopeampaa vaihtoehtoa tähän, ja huomasin, että verkkokaupasta saisi 100 mb/s liittymän 0e avaus , 2 ensimmäistä kuukautta veloituksetta ja vielä modeemin kaupanpäälle tarjouksen hintaan 35.90e/kk.Tämä olisis halvempi vaihtoehto minulle.Minua mietityttääkin, voinko irtisanoa tämän vanhan liittymäni (On toistaiseksi voimassaoleva) ja ottaa tuon toisen tilalle ?Tuo sitova sopimus ei haittaisi minua.Ja onko tuo tarjous tarkoitettu kaapelitalouksiin ?Kiitos !
Sivu 1 / 1
Uusien liittymien tarjoukset eivät koske tarjousaikana irtisanottuja ja samalle henkilölle tai samaan talouteen uudelleen tilattuja liittymiä.
Vaikka kyseistä tarjousta ei ole mahdollista hyödyntää voimassa olevissa liittymissä, olemassa on erilaisia nykyasiakkaille suunnattuja nopeudennostotarjouksia joita liittymässäsi voi olla mahdollista hyödyntää. Sinun kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm) eri tarjousvaihtoehtojen kartoittamiseksi liittymässäsi.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vaikka kyseistä tarjousta ei ole mahdollista hyödyntää voimassa olevissa liittymissä, olemassa on erilaisia nykyasiakkaille suunnattuja nopeudennostotarjouksia joita liittymässäsi voi olla mahdollista hyödyntää. Sinun kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm) eri tarjousvaihtoehtojen kartoittamiseksi liittymässäsi.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Nyt kun aion päivittää liittymäni tuohon 100 megaseen, minun pitäisi ostaa uusi modeemi.Käykö, jos ostan huuto.netistä käytetyn EuroDocsis 3 modeemin, joka on Soneran yhteensopivien modeemien listalla ?
Siihen ei ole meidän puolelta mitään estettä. Muistathan kuitenkin ilmoittaa sitten uuden modeemisi MAC-osoitteen asiakaspalveluumme, jotta modeemille saadaan laitettua valtuudet täältä päästä.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vielä jäi yksi asia mietityttämään, Paljonko minun pitää maksaa 100 megan netistä, kun nykyään maksan noin 50e kuukaudessa 10 megasta.Ostan modeemin muualta.
Suosittelen ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme joko täyttämällä palvelupyynnön tai soittamalla 0200 17000 (mpm/pvm) jotta voimme tarkistaa mahdolliset ajankohtaiset edut liittymääsi. Jos sopiva tarjous löytyy saat sen käyttöösi heti.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.