Skip to main content
Avovaimoni tilasi pari kuukautta takaperin Soneran tehokannettavan.
Malliltaanhan kyseinen laite on Fujitsu-Siemens Amilo ja ongelma on sellainen, että käyttöjärjestelmäpäivitys (Windows Vista Home Premium Service Pack 1 -> SP2) veti jumiin.
Käytössä on Soneran ohjelappusen mukaan käytössä Automaattiset päivitykset.

Laite ilmoittaa seuraavanlaisen viestin sammuttaessa ja käynnistäessä konetta..
Määritetään päivityksiä 3/3 0% valmiina.
Älä sammuta tietokonetta.

Prosentit eivät kasva, vaan laite sammuu/käynnistyy "normaalisti".

Kaikki mahdollinen on nyt kotikonstein kokeiltu, paitsi koneen uudelleen asentamista, mutta..
Laitepaketin mukana ei tullut Fujitsu-Siemensin recovery- saatika muitakaan levyjä.

Mistä nämä puuttuvat levyt saa, kun ei ole tosiaan noita recovery discejäkään olemassa.
36,50 euroa vaativat Fujitsulta, mutta nämähän kuuluvat normaalisti myyntipakettiin..

-Vinnie-
Sonera PC:tä koskevissa asioissa kannattaa olla yhteydessä suoraan Fujitsu-Siemensin asiakaspalveluun. Tietokoneen huolto- ja tukipalvelut hoituvat Fujitsu-Siemensin palvelunumeron kautta.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa