Skip to main content

Soneran Tietoturva Plus

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Laskulleni oli yllättäen ilmestynyt tällainen palvelu. Tietoturva plus ei ollut edellisissä laskuissa edes ilmaisena. En tarvitse, ja onhan tällaisen laskuttaminen ilman erillistä ilmoitusta nyt hyvän tavan vastaista. Miten pääsen tästä eroon?

4 kommenttia

  • January 18, 2014
Koittakaahan vastailla.

  • January 20, 2014
Hei Henrin

Vilkaisin tietojasi ja kyllä tuo Tietoturva plus-palvelu on ollut sinulla 4.11.2011 alkaen. Tämä on kuulunut sinulle veloituksetta kahden vuoden ajaksi vanhan sopimuksen puolesta. Tämä on myös näkynyt laskullasi heti Viihdepalvelun hintarivin alla. Nyt marraskuussa etu on loppunut ja se palvelu on muuttunut maksulliseksi 5.11.2013 jälkeen.

Jos palvelua et ole käyttänyt tai et sitä enää tarvitse, kannattaa sen irtisanominen hoitaa asiakaspalvelun kautta esim. facebookissa tai soittamalla asiakaspalveluun 0200 17000. Voin halutessasi irtisanoa palvelun myös tätä kautta!

  • January 22, 2014
Kiitos vastauksesta.

Antti- kirjoitti:
Hei Henrin
Voin halutessasi irtisanoa palvelun myös tätä kautta!


Kiitos, tartun tähän tarjoukseen.

  • January 22, 2014
Hei Henrin

Tietoturva on nyt irtisanottu.