Soneran adsl-laskua katsoessani huomasin että minulta veloitetaan 7.95 eur/kk ylimääräistä kk-hintaan verrattuna. Siitäpä tarkistamaan vanhempia laskuja. Tämä veloitus on ollut laskuissa tammikuusta lähtien. Parempi puolisko, joka meillä laskut maksaa, ei ollut kiinnittänyt asiaan huomiota koska ei näitä sopimuksiakaan tee.
Olisi tietenkin pitänyt olla tarkempi mutta siitä huolimatta: voiko palvelun kytkeä ilman tilausta? Vai onko ollut joku kampanja, jossa olen ostanut jotain lisää kun en ole reagoinut johonkin markkinointiviestiin.
Minulla on erikseen hankittu tietoturvaohjelmisto, joten todellakaan tarvitse tietoturvapalveluja Soneralta.
Tämmöinen äkkinäinen ajattelisi että olisi ehkä hyvityksen paikka?
Soneran Tietoturvaa en ole tilannut vai olenko?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.