Tiedättehän te ettei uudemmilla IE selaimilla pääse etusivullenne?
IE8 ja ilmeisesti IE9 ohjataan automaattisesti http://m.sonera.fi/ osoitteeseen :P
Aika karun näköinen on tuo mobiiliversio 32" näytöllä ;D
Pitää sitten erikseen etsiä vielä se linkki verkkoversioon että pääsee peremmälle,
ja vielä sen jälkeenkin huutaa että "Tarkkailet sivustoa älypuhelimella. Vaihda mobiilinäkymään"
Soneran uusittu kotisivu
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.