Skip to main content
TILAUKSEN LISÄTIEDOT
Sähköpostiosoitetoivomus: ***********
Asennuspäivä on 9.10.2009 8 - 12
Varauduthan olemaan paikalla huoneistossa tehtäviä kytkentöjä varten.

Toimitusvahvistus lähetetään postissa.
Käyttäjätunnus: *******
Sähköpostilaskusi lähetetään osoitteeseen: *********
Laskusta toimitetaan tekstiviesti-ilmoitus numeroon: ***********

Liittymän toimittaminen on asiakkaan suostumuksella aloitettu. Tästä syystä asiakkaalla ei ole oikeutta peruuttaa sopimusta.


Tuollainen ote tilausvahvistuksessa joka saapui tilauksen jälkeen sähköpostiin.

Noh, tunti "sovitun" asennusajan jälkeen soitin aspaan, ja palloilun asiakaspalvelijalta toiselle jälkeen selvisi että tilaus ei sitten ole liikkunut mihinkään. "Olet netistä tilannut vai? Tänne soittamalla saa varmasti tilauksen eteenpäin"

Jahas, kiva tietää. Nyt olisi kiva tietää keneltä saan päivän palkattoman loman korvaukset? Minusta tuossa tilausvahvistukessa mainitaan aika hyvin päivämäärä, kellonaika, ja se että minun pitää olla paikalla.
Sen jälkeen, kun sinulle on toimitettu Sonera Laajakaistaliittymä, voit laittaa tapauksesta asiakaspalautteen käsiteltäväksi Soneran asiakaspalveluun. Palautteen voit lähettää Soneran Omien Sivujen kautta.


T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu

Vastaa