Miksi siis webmailissa ei näy kun uudet viestit?
jos avaan viestt ja kun menen webmailiin uudestaan, niin saapuneiden kansio on tyhjä.
Haluaisin myös että kun vaihdan konetta (nyt olen joutunut vähällä aikaa tekemään tämän kolmasti), ja asennan sähköpostiohjelmiston, niin näen myös aikaisemmin saapuneisiin jääneet vanhat viestit. Aikaisemmin nouto onnistui, mutta nyt ei.
Imapin yritin asentaa, mutta kone herjasi jotain merkillistä, ja se ei onnistunut.
silloin aikaisemmin kun vanhojen viestien nouto uuteen koneeseen onnistui, oli myös protokollassa POP3.
taitaa olla vähän vaikeasti selitetty, mutta saatteko mitään tolkkua ?
Sivu 1 / 1
Jos käytössäsi on sähköpostiohjelma, jonka asetuksiin ei ole määritetty "Jätä viestistä kopio palvelimelle" -asetusta tai käytössä ei ole IMAP, ei viestejä löydy enää palvelimelta sen jälkeen kun sähköpostiohjelma on ladannut ne tietokoneelle.
Sähköpostiohjelman asetuksiin liittyvät ohjeet löytyvät Ohjeet ja vinkit -sivultamme.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Sähköpostiohjelman asetuksiin liittyvät ohjeet löytyvät Ohjeet ja vinkit -sivultamme.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
asetuksiin ON määritetty "Jätä viestistä kopio palvelimelle".
Jos sähköpostiohjelman asetuksissa on määritelty, että sähköpostiohjelma jättää viesteistä kopion palvelimelle, pitäisi uudet viestit löytyä myös Webmailin kautta. Mikäli käytössäsi on useampi sähköpostiohjelma samalle sähköpostiosoitteelle, tämä asetus pitää olla kaikissa sähköpostiohjelmissa, joilla sähköposteja palvelimelta haet.
Mikäli sähköpostiohjelmassa asetus on oikein, mutta kopiota viestistä palvelimelle ei jää, kannattaa vielä kokeilla poistaa nykyinen tili sähköpostiohjelman asetuksista ja tehdä sama tili sähköpostiohjelmaan uudestaan. Ja testata tämän jälkeen jääkö uudesta saapuneesta viestistä myös kopio Webmailiin (https://webmail.inet.fi)
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Mikäli sähköpostiohjelmassa asetus on oikein, mutta kopiota viestistä palvelimelle ei jää, kannattaa vielä kokeilla poistaa nykyinen tili sähköpostiohjelman asetuksista ja tehdä sama tili sähköpostiohjelmaan uudestaan. Ja testata tämän jälkeen jääkö uudesta saapuneesta viestistä myös kopio Webmailiin (https://webmail.inet.fi)
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.