Hei,
tilasin Soneran yömyynnistä yllämainitun laitteen Soneran 4G verkolla ja kaupan päälle tilauksessa piti tulla myös Spotify premium 6kk:ksi. Hain juuri paketin postista ja:
1. Ensinnäkään mukana olleen SIM-kortin pin-koodia ei ollut merkitty mihinkään, mutta päättelin sen olevan 0000
2. Ohessa tulleessa kirjeessä puhutaan 3G verkosta
3. Mobiiliverkko ei mene päälle, vaikka ohjeissa sanotaan sen käynnistyvän automaattisesti
4. Spotify premium ei toimi. Tilatessani luulin luovani uuden tilin, koska missään vaiheessa ei mainittu, ettei vanhan tilin sähköpostia voi käyttää. Spotify-tunnustani, jonka luulin luoneeni ei siis ole edes olemassa.
5. Soneran omille sivuille kirjautuessa selain hyppää suoraan kohtaan "Kiitos käynnistä"
En aio maksaa 2e/min soittaakseni asiakaspalveluunne.
Sivu 1 / 1
Hei palmalex,
Nyt on kyllä liian monta vikakohtaa palvelun toiminnassa.
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin voidaan auttaa sinua asian kanssa paremmin. Voit lisätä asiakasnumeron sijaan myös liittymänumerosi.
Asiakaspalvelun puheluhinta on mpm/pvm operaattorin mukaan ja erillistä maksua siinä ei ole. Voisitko kokeilla kirjautua omille sivuille käyttäen myös toista selainta tai tyhjennä nykyisen selaimesi selaushistoria / väliaikaistiedostot.
Nyt on kyllä liian monta vikakohtaa palvelun toiminnassa.
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin voidaan auttaa sinua asian kanssa paremmin. Voit lisätä asiakasnumeron sijaan myös liittymänumerosi.
Asiakaspalvelun puheluhinta on mpm/pvm operaattorin mukaan ja erillistä maksua siinä ei ole. Voisitko kokeilla kirjautua omille sivuille käyttäen myös toista selainta tai tyhjennä nykyisen selaimesi selaushistoria / väliaikaistiedostot.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.