puhelimeni Xperia v oli huollossa ja sain "vastaavan" laitteen huollosta joka oli Xperia sp.
sp on halvempi eikä edes kestä vettä eikä pölyä.
nimenomaan ostin pölyn ja veden kestävän puhelimen koska tarvitsen semmoista.
olen viikon verran soitellut pitkin huoltoja, asiakaspalveluita ym ja aina käsketään soittamaan seuraavaan paikkaan eikä kukaan ota kantaa mihinkään.
olisi kiva saada muutakin katetta rahoilleni kuin pelkkää ilmaa.
jääkö kohta enään muuta vaihtoehtoa kuin maksaa puhelin kertamaksulla pois ja vaihtaa operaattoria jos palvelu on tätä luokkaa. ymmärrän kyllä että huolto on sen virheen tehnyt mutta luulisi soneraaki kiinostavan koska olen puhelimen teidän kautta ostanut kytkyllä ja sitä maksan teille.
menee niin sanotusti hermot koko asian kanssa. kuluttajasuojan kautta asian luulisi selviävän jos ei muuten selviä. olisi muutakin tekemistä kun päivät soitella pitkin poikin eikä mistään saa mitään vastausta mihinkään.
sony huolto
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.