Skip to main content

Sony Xperia V

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Moro! Sellainen tilanne että tilasin puhelimen ja liittymän vajaat kolme viikkoa sitten. Sony xperia V ja sonera sopiva super. Puhelimen toimituksessa kesti jo yli kaksi viikkoa, sitten kun puhelin saapui, näytössä oli kuollut pikseli. Soitin teille ja sanottiin että puhelin on lähetettävä huoltoon. Kävin paikallisessa expertissä jossa sanoivat että kannattaa varmistaa onko puhelimessa pikselitakuuta. Sain sonylta kysyttyä netissä asiaa ja sanoivat että jos kuolleita pikseleitä on kaksi tai enemmän, niin sitten menee takuuseen. Joten onko minun nyt vain pidettävä puhelinta joka oli jo paketista otettaessa viallinen?! Alan olemaan todella kyllästynyt kun ei mikään mene niinkuin pitäisi. Ja joka kerta kun teidän asiakaspalveluun soittaa, sekin maksaa. Terv. Hannu

2 kommenttia

  • August 26, 2013
Ja se vielä myönnettäköön että vika ei hirveän iso ole mutta siitä huolimatta voitaisihan tästä jo jotain hyvitystä vaikka miettiä!

  • August 27, 2013
Hei siivu87!

Kaikilla myymillämme Sonyn laitteilla on kahden vuoden takuu ostohetkestä lukien. Mikäli laitteessa takuuaikana tulee ongelmia suosittelemme aina asiakasta olemaan yhteydessä lähimpään Sonera kaupaan josta laite voidaan toimittaa huoltoon.

Oman lähimmän Sonera Kaupan/jälleenmyyjän voit tarkistaa oheisesta linkistä:

http://www.sonera.fi/kauppiashaku

Mikäli laitteen toimittaminen huoltoon Sonera kaupan kautta ei ole mahdollista, voit lähettää puhelimen suoraan SCF-huoltoon. Voit lukea tarkemmat ohjeet SCF-huollon sivuilta:

http://www.scfhuolto.fi/ukk.html