Moi,
Tilauksessa ei ollut mukana mitään ohjeita eika microSD korttia, jolla ko. Takskuloisto ohjelman saisi ilmaiseksi asennettua, vaikka tilauksen yhteydessä sitä mainostettiin.
Kysymys: Millä ja mistä ja miten saan asennettua ko. ohjelma, kun se tilaukseen kuului, mutta ei toimitukseen?
(Asiakspalveluun soitto antoi vastuksen, että Sony lähettää ohjeet, mutta ei sieltäkään mitää ole tullut (yli 2kk tilauksesta) ? Ihmettelen myös vain miten ne edes tietää minne lähettää?).
Muutenkin tilasin ko.. laitteen Soneran enkä Sonyn verkkokaupasta..
Terv. -ArA-
Sivu 1 / 1
Hei araliitti !
Lähetimme sinulle sähköpostiin ohjeet karttojen tilaamiseen. Pahoittelen, että tämä ohje on tilauksesta jäänyt puuttumaan.
Lähetimme sinulle sähköpostiin ohjeet karttojen tilaamiseen. Pahoittelen, että tämä ohje on tilauksesta jäänyt puuttumaan.
Tätä samaa asiaa olen jo useamman kerran tiedustellut Soneralta. Luvattu on pari kertaa toimittaa, mutta kolme kuukautta on jo kulunut ja avovesikausi pakkaa päälle.
Eikö Sonera todellakaan pysty vastaamaan huutoihinsa?
Vieläkö laitteen voi palautta ja hankkia sellaisesta liikkeestä, joka osaa asiansa?
Eikö Sonera todellakaan pysty vastaamaan huutoihinsa?
Vieläkö laitteen voi palautta ja hankkia sellaisesta liikkeestä, joka osaa asiansa?
Hei Chandi !
Lisääthän tänne asetuksiin asiakasnumerosi, niin voimme lähettää sinulle yhteystiedoissamme olevaan sähköpostiin ohjeet karttojen tilaamiselle. Pahoittelen, jos asiaa ei ole aiemmin hoidettu kuntoon!
Lisääthän tänne asetuksiin asiakasnumerosi, niin voimme lähettää sinulle yhteystiedoissamme olevaan sähköpostiin ohjeet karttojen tilaamiselle. Pahoittelen, jos asiaa ei ole aiemmin hoidettu kuntoon!
araliitti kirjoitti: Moi,
Tilauksessa ei ollut mukana mitään ohjeita eika microSD korttia, jolla ko. Taskuloisto ohjelman saisi ilmaiseksi asennettua, vaikka tilauksen yhteydessä sitä mainostettiin.
Kysymys: Millä ja mistä ja miten saan asennettua ko. ohjelma, kun se tilaukseen kuului, mutta ei toimitukseen?
(Asiakaspalveluun soitto antoi vastuksen, että Sony lähettää ohjeet, mutta ei sieltäkään mitää ole tullut (yli 2kk tilauksesta) ? Ihmettelen myös vain miten ne edes tietää minne lähettää?).
Muutenkin tilasin ko.. laitteen Soneran enkä Sonyn verkkokaupasta..
Terv. -ArA-
Sama vika täällä, olisko mitenkään mahdollista tuolla puhelinpalvelussa ilmoittaa että näille sivuille täytyy ensin kirjautua että saa jotakin palvelua !!!!
Tässä tilaustietoni:
YHTEENVETO TILAUKSESTASI_______________________________________________
Tilausaika: 11.12.2013 klo 14.41
Viitenumero: 170 00018 16796
Seurantakoodi: F672E0E6CBB7CEA87EB167608D9DC1DA
Hei halmejou !
Sinullekin lähti sähköpostilla ohjeet karttojen tilaamiseen. Tänne keskustelupalstalle tosiaan kirjoitellaan nimimerkillä - ja asetuksiin on hyvä myös lisätä asiakasnumero niin me pääsemme sitten näppärästi tarkistamaan liittymätiedot, usein se on välttämätön juttu kun asioita täällä selvitellään ja tutkaillaan.
Sinullekin lähti sähköpostilla ohjeet karttojen tilaamiseen. Tänne keskustelupalstalle tosiaan kirjoitellaan nimimerkillä - ja asetuksiin on hyvä myös lisätä asiakasnumero niin me pääsemme sitten näppärästi tarkistamaan liittymätiedot, usein se on välttämätön juttu kun asioita täällä selvitellään ja tutkaillaan.
Hei!
Tänään tuli Xperia Tablet z paketti,mutta ei ollut mukana ohjeita Loisto III - karttojen tilaamiseen täälläkään.
Tänään tuli Xperia Tablet z paketti,mutta ei ollut mukana ohjeita Loisto III - karttojen tilaamiseen täälläkään.
Moi salenmokkula! Laitoin sinulle ohjeet sähköpostitse asiakastiedoista löytyvään osoitteeseen. Tuliko maili perille?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.