Hei!
Muutimme kesäksi (kesä-heinäkuu) toiseen osoitteeseen. Aikaisempaan taloomme tulee Teidän kautta häiritsevän huonosti toimiva kaapeli, mutta nettiyhteys sentään syntyy. Kaapelisopimus on kiinteä, kahden vuoden sopimus, josta valitettavasti vielä vuosi on jäljellä.
Olin tulevasta muutosta jo toukokuussa Teihin yhteydessä. Minulle sanottiin, että mahdollista olisi katkaista kaapeliyhteys ja toimittaa korvaava ADSL-yhteys uuteen osoitteeseemme. Nettiyhteyden piti alkaa kesäkuun alussa, mutta jokin ongelma yhteyden syntymisessä oli. Juhannusviikolla kuulemma on asentaja tulossa käymään..
On pöyristyttävää, että palvelunne on näin epäjohdonmukaista.
Olemme hoitaneet internetyhteyden nyt toisella keinolla ja tahdomme eroon kesäksi tekemästämme sopimuksesta.
Vaadimme merkittävää korvausta toimituksen puutteellisuudesta. Yksityiskohtiin voimme palata tarvittaessa, mutta sanottakoon että toimintanne johdosta potilasturvallisuuden voidaan katsoa vaarantuneen.
Kiinteän kaapeliyhteyden jatkamisesta voimme keskustella syksymmällä.
Sivu 1 / 1
Hei Gesualdo: Joskus saattaa käydä näin että vasta asentajan tullessa paikalle selviää, että laajakaistaa ei voidakaan kytkeä, mikä on tietenkin harmillista asiakkaan kannalta. Tulemme tekemään sinulle hyvityksen toimituksen viivästymisestä ja oletkin ilmeisesti saanut ohjeet puhelimitse Asiakaspalvelustamme.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.