Hei!
Olin sopinut purkavani sopimukseni 13.9., mutta nyt minulle kuitenkin tuli lasku seuraavasta kaudesta. Olen jo ulkomailla, joten hoitaisin asioita mieluisesti sähköpostilla.
Sivu 1 / 1
Käytössämme on jälkikäteislaskutus joten tarkistathan laskustasi vielä veloituksen ajankohdan. Jos liittymäsi on irtisanoutunut 13.9.2010 liittymää veloitetaan 13.9.2010 saakka. Syyskuun lasku joka on siis samalla liittymän viimeisin lasku tulee normaalin laskutusrytmin mukaisesti. Jos laskussa on huomautettavaa on siitä oltava yhteydessä henkilökohtaisesti asiakaspalveluun. Asiaa ei voi hoitaa sähköpostitse.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Hei,
laskussa lukee "ajalta 1.9.-30.9.". Olen jo nyt ulkomailla, enkä saa mistään käsiini käyttäjätunnuksia nettisivujen tilille ja soittopyntökin taitaisi tulla jo aika kalliiksi, joten en tiedä mitä tehdä. Luulin asian olen ok, joten tämä lasku yllätti minut. Mitenhän saisin yhteyden asiakaspalveluun?
laskussa lukee "ajalta 1.9.-30.9.". Olen jo nyt ulkomailla, enkä saa mistään käsiini käyttäjätunnuksia nettisivujen tilille ja soittopyntökin taitaisi tulla jo aika kalliiksi, joten en tiedä mitä tehdä. Luulin asian olen ok, joten tämä lasku yllätti minut. Mitenhän saisin yhteyden asiakaspalveluun?
Vaihtoehtoja on kaksi. Voit ottaa yhteyttä puhelimitse asiakaspalveluun. Asiakaspalvelu palvelee numerossa 0200 17000 ark: 8:00-20:00 ja la: 9:00-16:30 (pmp/pvm) tai vaihtoehtoisesti voit tehdä asiakaspalveluun ajanvarauksen jolloin asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä toivomanasi ajankohtana.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Voinhan aina tietty soittopyynnön ottaa, maksaa vaan teille maltaita. Kiitos sinulle!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.