Haluaisin tietää nykyisen sopimukseni kestoajan.
Sivu 1 / 1
Laajakaistaliittymän sopimuksen keston voit tarkistaa Omilta sivuilta näin:
- Kirjaudu liittymän tunnuksilla Omille sivuille osoitteessa http://www.sonera.fi
- Valitse linkki Liittymänhallinta
- Valitse avautuneelta sivulta linkki Sopimuksen kesto >>
- Haettu tieto näkyy tekstin Sopimuksen kesto perässä, ¤u:pnne6m35]ei alapuolella[/u:pnne6m35].
Toinen vaihtoehto on kysyä sopimuksen kestoa Asiakaspalvelusta palvelupyyntölomakkeella.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
- Kirjaudu liittymän tunnuksilla Omille sivuille osoitteessa http://www.sonera.fi
- Valitse linkki Liittymänhallinta
- Valitse avautuneelta sivulta linkki Sopimuksen kesto >>
- Haettu tieto näkyy tekstin Sopimuksen kesto perässä, ¤u:pnne6m35]ei alapuolella[/u:pnne6m35].
Toinen vaihtoehto on kysyä sopimuksen kestoa Asiakaspalvelusta palvelupyyntölomakkeella.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Ainakin omassa tapauksessa, kuten varmaan jo osalle keskusteluja seuranneille on aikalailla selvää, minulle oli tarpeen päästä Soneran paskasta eroon mahdollisimman nopeasti sopimuksen loputtua. Joten tuolta omien sivujen kautta löytyvä tieto oli tärkeä. Haluaisin siis selventää että tämä päivämäärä on viimeinen sopimuksen voimassaolopäivä eli sopimus katkeaa seuraavana päivänä.
Eihän tällä nyt hirveää merkitystä ole, mutta itse ainakin halusin olla varma että irtisanomispyyntö oli käsitelty ja että minulla oli selvää että mikä olisi viimeinen päivä jolta laskua pitäisi tulla. Vaikka tekeekin pahaa sanoa mitään positiivista Sonerasta, niin hoitivat sentään tämän irtisanomisen ongelmitta.
Eihän tällä nyt hirveää merkitystä ole, mutta itse ainakin halusin olla varma että irtisanomispyyntö oli käsitelty ja että minulla oli selvää että mikä olisi viimeinen päivä jolta laskua pitäisi tulla. Vaikka tekeekin pahaa sanoa mitään positiivista Sonerasta, niin hoitivat sentään tämän irtisanomisen ongelmitta.
Asia ei ole niin yksinkertainen, koska palvelunhallinta ilmoittaa ainoastaan "kesto 24kk". Haluan pvm ja kelloajan.
Määräaikaisesta sopimuksesta on lähetetty kirjallinen vahvistus joko sähköpostitse tai kirjeitse, josta selviää määräaikaisen sopimuksen aloituspäivämäärä. Jos vahvistus on kadonnut etkä muista, milloin sopimuksen olet tehnyt, voit varmistaa asian asiakaspalvelustamme joko soittamalla numeroon 0200 17000 (valikosta 2 ja 1) tai täyttämällä palvelupyyntölomakkeen Omilla sivuilla.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaus on yhtä tyhjän kanssa. Totta kai tajuan itsekin, että mene jonottamaan "asiakaspalveluun". Kun kerran keskustelupalsta on tehty, niin luulisi täältä saavan apua.
Jos laitat käyttäjätietoihisi foorumilla asiakasnumerosi, voimme kyllä asian tarkistaa. Käytännössä kuitenkin 24kk sopimuksia on kiinteissä laajakaistoissa käytetty vasta 5.1.2010 alkaen, joten sopimuksen alkamishetkestä ei kovin pitkää aikaa ole. Muistat varmasti itse kyllä ainakin suunnilleen, milloin määräaikaisen sopimuksen olet tehnyt. Jos kyseessä on ollut uusi liittymä, on määräaikainen sopimus alkanut liittymän toimituspäivää seuranneesta päivästä ja on siis siitä hetkestä voimassa kaksi vuotta.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.