Sopimuksen kesto

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei!
Pakko sanoa heti alkuun että tämä ns. automatisoitu asiakaspalvelu on yhtä haisevaa hevon ulostetta. Vaikka kuinka kaivan, en löydä mistään tietoa, milloin 24 kk:n sopimukseni 24 kk on täynnä, että voin vaihtaa liittymäni halvempaan ja parempaan. "Löydät kaikki sopimuksesi tiedot" kerrotaan tuolla toisaalla, mutta näytillä on ainoastaan se, että sopimukseni kestää 24 kk. Ilmeisesti siksi, että asiakas ei tiedä milloin voisi vaihtaa parempaan. Sitten tuo automatisoitu asiakaspalvelu suosittelee soittamaan asiakaspalveluun, jonne soittaessa jonotus kestää tunnin, jossa jonottaessa kehotetaan tulemaan OMA SONERA -sivuille. Missään ei ole kohtaa jossa voisi kirjoittaa vapaamuotoisen viestin asiakaspalvelijalle, joka vastaisi siihen henk. kohtaisesti. Mielestäni tällaisen palvelun (myös asiakaspalveluksi kutsutaan) pitäisi olla itsestäänselvyys nykyaikana. Asiakaspalvelun suhteen Sonera on täysin hakoteillä, enkä suosittelisi tätä pahimmalle vihamiehellenikään.

No, kysymykseni siis kuuluu, että MILLOIN 24 KK:N SOPIMUKSENI LAKKAA OLEMASTA?

Josko tähän saisin vastauksen joko sähköpostitse osoitteeseen jaakko.herranen(ät)xxx.xxx tahi puhelimella, numeron varmaan löydätte jostain tiedoistanne, jos löydätte.

Jaakko Herranen

1 kommentti

Laajakaistasopimuksen kesto ja päättymispäivä on kerrottu laskun erittelyosiossa.

Voin kuitenkin katsoa asiakastietojasi tarkemmin, jos käyt lisäämässä asiakasnumerosi tai liittymänumerosi Profiilisi tietoihin. Kyseiset tiedot löytyvät esimerkiksi viimeiseltä laskustasi. Ilmoita tähän ketjuun, kun olet lisäyksen tehnyt.

Vastaa