Skip to main content

Sopimuksen lopettaminen

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Jos vaihdan toiselle palveluntarjoajalle ja haluan säilyttää vanhan numeroni, niin saako Sonera automaattisesti tiedon tästä tekemästäni uudesta sopimuksesta, jolloin minun ei tarvitse erikseen ilmoittaa, että irtisanon Soneran sopimuksen ja vaihdan toiselle? Vai täytyykö minun ottaa Soneran asiakaspalveluun yhteyttä ja ilmoittaa, että irtisanon sopimuksen?

Yksinkertaisesti riittääkö siis, että teen vain uuden sopimuksen toisen tarjoajan kanssa ja Sonera saa heiltä tiedon asiasta, että olen vaihtanut palveluntarjoajaa vai täytyykö minun itse tämän uuden tekemäni sopimuksen lisäksi ottaa yhteyttä Soneran asiakaspalveluun ilmoittaakseni irtisanomisestani?

Kiitos vastauksesta!

2 kommenttia

  • April 14, 2013
Kun käynnistät numeronsiirtoprosessin tilaamalla uudelta operaattorilta liittymän vanhalla numerollasi sinun ei tarvitse ilmoittaa siitä erikseen asiakaspalveluun. Uusi operaattori hoitaa irtisanomisen puolestasi ja ilmoittaa sinulle päivän jolloin voit vaihtaa uuden operaattorisi sim-kortin puhelimeen.

  • April 15, 2013
Hei SofTan91!

Juuri näin kuten jeejee224 tuossa vastailikin. Kun teet sopimuksen uuden operaattorin kanssa, irtisanoutuu nykyinen liittymä automaattisesti muutoshetkellä silloin kun kyseessä on numeron siirto. Ilmoitusta nykyiselle operaattorille ei silloin tarvitse tehdä.

Saisikos tiedustella mistä syystä olet vaihtamassa operaattoria? Voidaanko asialle vielä tehdä jotain tai onko sinulla antaa meille palautetta? Mielellämme kyllä pidetään asiakkaista kiinni jos vain suinkin mahdollista!