Jos vaihdan toiselle palveluntarjoajalle ja haluan säilyttää vanhan numeroni, niin saako Sonera automaattisesti tiedon tästä tekemästäni uudesta sopimuksesta, jolloin minun ei tarvitse erikseen ilmoittaa, että irtisanon Soneran sopimuksen ja vaihdan toiselle? Vai täytyykö minun ottaa Soneran asiakaspalveluun yhteyttä ja ilmoittaa, että irtisanon sopimuksen?
Yksinkertaisesti riittääkö siis, että teen vain uuden sopimuksen toisen tarjoajan kanssa ja Sonera saa heiltä tiedon asiasta, että olen vaihtanut palveluntarjoajaa vai täytyykö minun itse tämän uuden tekemäni sopimuksen lisäksi ottaa yhteyttä Soneran asiakaspalveluun ilmoittaakseni irtisanomisestani?
Kiitos vastauksesta!
Sopimuksen lopettaminen
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.