Skip to main content

Sopimuksen purku

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Olen lokakuussa 2012 ottanut teiltä langattoman laajakaistan käyttöön. Jos en olisi siihen tyytyväinen, voidaanko se vielä purkaa? Tuleeko purkamisesta ylimääräisiä kuluja?

PS. Miksei omilla sivuillani näy että minulla on teidän kautta nettiliittymä? Siellä lukee, ettei minulla vielä ole nettiliittymää ja sitten voi siirtyä tilaamaan semmoisen jos tahtoo.

1 kommentti

  • January 11, 2013
Hei veera-s!

Jättämäsi asiakasnumeron perusteella sinulta löytyy 8M ADSL -liittymä. Se on tosiaan avattu käyttöösi viime vuoden lokakuussa. Etäkaupassa tehdyllä tilauksella on toki 14vrk peruutusoikeus, mutta tämä aika on kohdallasi jo umpeutunut.
Oliko sinulla minkälaista, kun olet miettynyt sopimuksen purkamista? Voimme varmasti auttaa tätäkin kautta.
Näet Omilla Sivuilla kiinteän laajakaistaliittymäsi kirjautumalla sinne laajakaistan käyttäjätunnuksella (löytyy mm. jokaiselta laskulta esim. asiakas-1) ja salasanalla.