Olen lokakuussa 2012 ottanut teiltä langattoman laajakaistan käyttöön. Jos en olisi siihen tyytyväinen, voidaanko se vielä purkaa? Tuleeko purkamisesta ylimääräisiä kuluja?
PS. Miksei omilla sivuillani näy että minulla on teidän kautta nettiliittymä? Siellä lukee, ettei minulla vielä ole nettiliittymää ja sitten voi siirtyä tilaamaan semmoisen jos tahtoo.
Sopimuksen purku
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.