Skip to main content

Sopimuksen purku

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Milloin laajakaistasopimus kannattaa lopettaa jos laskun eräpäivä on 3. Ottaen huomioon että ei halua maksaa tyhjästä. Ku un lopussa vissiin. Onko nopea ja kivuton prosessi?
Käykö purku sähköpostse? Varmaan ainakin puhelimitse?

Hauska miten vanhat asiakkaat joutuvat maksamaan
tuplahinnan samasta uusiin verrattuna. Vaihtamassa parempaan.

Kiitos

1 kommentti

  • November 14, 2011
Hei. Irtisanomisaika on kaksi viikkoa irtisanomisilmoituksesta ja sopimuksen voi päättää mille päivälle tahansa. Meillä on jälkikäteislaskutus ja laskutus päättyy irtisanomispäivään. Irtisanomisen voit hoitaa puhelimitse puh. 0200 17000 tai Omien Sivujen kautta jätettävällä Palvelupyyntölomakkeella. Meillä on toki tarjouksia myös vanhoille asiakkaille, kannattaa ilman muuta kysyä jatkotarjousta myös meiltä!