Milloin laajakaistasopimus kannattaa lopettaa jos laskun eräpäivä on 3. Ottaen huomioon että ei halua maksaa tyhjästä. Ku un lopussa vissiin. Onko nopea ja kivuton prosessi?
Käykö purku sähköpostse? Varmaan ainakin puhelimitse?
Hauska miten vanhat asiakkaat joutuvat maksamaan
tuplahinnan samasta uusiin verrattuna. Vaihtamassa parempaan.
Kiitos
Sopimuksen purku
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.