Skip to main content

Sopimuksen purku vai kunnon hyvitys

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Koko kevään taistelin ongelman kanssa, joka esti tallenteiden katsomisen kunnolla ja välillä jopa hävitti ne.
Kun tämä ongelma saatiin ratkaistua vähäksi aikaa, palasi sama ongelma uudelleen.
Taas sitä korjattiin ja sen jälkeen laitteet jumiutuivat ja lakoi herjamaan yhteysvirhettä.

Kaikki puhelut ja puhelinrobotin kanssa käydyt taistelut alkoi jo todella nyppimään. Tänään yritin thedä reklamaatiota, mutta puhelu meni robtoin ansiosta väärään paikkaan ja sieltä yhdistettiin jonnekkin muualla ja jouduin taas jonottomaan. Ensimmäine jonotus oli jo ihan riittävä, jotenka en enään yksinkertaisesti jaksanut odotella taas palvelua. Ei oikein tuo puhelimessa roikkuminen innosta.

Nyt ihan tosissaan olen lähtenyt miettimään puranko koko sopimuksen ja siirryn toiselle yhtiölle vai muutanko pelkäksi nettiyhetydeksi hyvällä hinnalla vai tuleeko kunnollinen hyvitys tästä sotkusta.

Aikoinaan tilatessani pakettia vakuutettiin sen olevan luotettava ja näin kävi. Eräs tuttavani sanoi sopimuksen irti juuri näiden toistuvien vikojen vuoksi, vaikka saivat korjattua.

2 kommenttia

  • June 24, 2013
Hei lamka-32!

Ikävä kuulla, että takkuista on ollut. Pahoittelut siitä. Jos puhelinpalvelussa on kovasti ruuhkaa, voi asian hoitamiseksi jättää meille soittopyynnön.

  • August 15, 2013
Moi, en tiedä oletko päättänyt jatkaa Soneralla, mutta jos aiot vaihtaa, niin älä missään tapauksessa ainakaan Elisalle vaihda. Menee paljon huonompaan suuntaan, minulla on 2 vuoden kokemus asiasta.


lamka-32 kirjoitti:
Koko kevään taistelin ongelman kanssa, joka esti tallenteiden katsomisen kunnolla ja välillä jopa hävitti ne.
Kun tämä ongelma saatiin ratkaistua vähäksi aikaa, palasi sama ongelma uudelleen.
Taas sitä korjattiin ja sen jälkeen laitteet jumiutuivat ja lakoi herjamaan yhteysvirhettä.

Kaikki puhelut ja puhelinrobotin kanssa käydyt taistelut alkoi jo todella nyppimään. Tänään yritin thedä reklamaatiota, mutta puhelu meni robtoin ansiosta väärään paikkaan ja sieltä yhdistettiin jonnekkin muualla ja jouduin taas jonottomaan. Ensimmäine jonotus oli jo ihan riittävä, jotenka en enään yksinkertaisesti jaksanut odotella taas palvelua. Ei oikein tuo puhelimessa roikkuminen innosta.

Nyt ihan tosissaan olen lähtenyt miettimään puranko koko sopimuksen ja siirryn toiselle yhtiölle vai muutanko pelkäksi nettiyhetydeksi hyvällä hinnalla vai tuleeko kunnollinen hyvitys tästä sotkusta.

Aikoinaan tilatessani pakettia vakuutettiin sen olevan luotettava ja näin kävi. Eräs tuttavani sanoi sopimuksen irti juuri näiden toistuvien vikojen vuoksi, vaikka saivat korjattua.