Olen ollut taloyhtiön asukaskerhon "IT-tuki", jonka seurauksena asukaskerhon yhteiskäytössä olevan tietokoneen laajakaistayhteyden sopimus tehtiin minun nimiini; myös lasku tulee minulle ja välitän sen taloyhtiön isännöitsijälle maksettavaksi.
Nyt olen lopettamassa nuo tukihommelit ja haluan sopimuksen ja laskutusosoitteen siirrettäväksi toiselle henkilölle, sillä kahden liittymän "omistaminen" vaikeuttaa oman liittymäni asioiden hoitoa.
Miten sopimuksen siirto ja laskustusosoitteen muutos käytönnössä tapahtuu?
Vastaanottava osapuoli asuu samassa taloyhtiössä ja hänellä itsellään ei ole ennestään laajakaistayhteyttä. Yhteyden osoite (kerhohuoneisto) pysyy samana, joten siis vain asioita hoitava henkilö vaihtuu.
ps. olisin tilannut tukisivuilta soittopyynnön, mutta kalenteri ilmoitti heti, että vapaita aikoja ei ole. Ilmoituksen yhteydessä ollut linkki "anna palautetta" sen sijaan ei toiminut; sivu ei avautunut pitkänkään odotuksen jälkeen.
Sivu 1 / 1
Sopimuksen siirtoon liittyen tulee olla yhteydessä asiakaspalveluun joko puhelimitse tai palvelupyynnöllä. Asiakaspalvelu hoitaa asian kuntoon liittymän osalta sopimalla muutoksista vanhan- sekä uuden käyttäjän kanssa.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Tein netitse palvelupyynnön perjantaina 1.10. eikä vieläkään ole mitään tapahtunut, vaikka lopussa mainittiin, että asiakaspalvelu soittaa uudelle liittymänhaltijalle seuraavana työpäivänä, siis maanantaina. Nyt on kulunut jo parikin jpäivää a liittymä näyttää olevan edelleen nimissäni. Tämän saatoin tarkistaa omilta sivuilta, jonne on edelleen tunnus voimassa ja asiakastiedot muuttumattomana.
Pitkäänkö tämän tekeminen nyt kestää?
Pitkäänkö tämän tekeminen nyt kestää?
Palvelupyyntöjen käsittelyssä on tällä hetkellä n. 6 arkipäivän viive. Sopimuksen siirtämisestä otetaan tarvittaessa vielä henkilökohtaisesti sopimuksen luovuttajaan. Sopimuksen luovuttajalle lähetetään irtisanomisvahvistus.
Palvelupyynnön lähettäjä ei voi mistään tarkistaa, onko palvelupyyntöäni luettu tai otettu käsittelyyn vai onko se tyystin hävinnyt jonnekin bittiavaruuteen.
Eikö olisi kohtuullista edes ilmoittaa palvelupyynnän lähettäjän s-postiin, että pyyntö on tullut perille ja ilmoituksessa voisi olla maininta siitä, jos työjonossa on ruuhkaa ja käsittely viivästyy luvatusta yhdestä työpäivästä. Jopa kissanhiekkatilauksen tehdessäni saan siitä ilmoituksen s-postiini, joten se ei voi olla vaikea toteuttaa niin, että jonotustilanteen mukaan viestin infoa hiukan muutetaan vastaamaan kulloistakin tilannetta.
Eikö olisi kohtuullista edes ilmoittaa palvelupyynnän lähettäjän s-postiin, että pyyntö on tullut perille ja ilmoituksessa voisi olla maininta siitä, jos työjonossa on ruuhkaa ja käsittely viivästyy luvatusta yhdestä työpäivästä. Jopa kissanhiekkatilauksen tehdessäni saan siitä ilmoituksen s-postiini, joten se ei voi olla vaikea toteuttaa niin, että jonotustilanteen mukaan viestin infoa hiukan muutetaan vastaamaan kulloistakin tilannetta.
Palvelupyyntöä jätettäessä lomakkeen etusivulla on maininta käsittelyajasta. Palautetta palvelun parantamisesta esim. juuri tuollaisella vastausviestillä on viety eteenpäin. Palvelupyyntölomaketta pyritään jatkuvasti kehittämään toiminnaltaan. Kiitos palautteestasi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.