Tämä on tarkoitettu myös Soneralle, kun en löytänyt muutakaan palautesivua. Joskus huhtikuussa soitti Soneralta tai muualta henkilö ja sanoi, että entisen mukainen liittymäsopimus päättyy ja täytyy tehdä uusi sopimus. Uuden sopimuksen kuukausihinta laski peräti 10 senttiä ja se on määräaikainen 9.4.2014 asti. Nyt tuli mieleen, että ei kai tässä jotenkin puliveivattu ja saatu minut sidottua kahdeksi vuodeksi eteenpäin. Ei sillä sinänsä ole merkitystä, kun olen ollut Soneralla 2007 syksystä alkaen mutta tämä menettelytapa ihmetyttää ja tekee sen, että nyt on aihe vaihtaa operaattoria heti kun sopimus päättyy. Asiakasnumero on 1005461012 ja liittymänumero 333-678112.
Sivu 1 / 1
Moi nevski,
Kahden vuoden sopimuksesta on kyse, eli liittymässä on määräaikainen sopimus.
Jos sinne teille päin jossain vaiheessa suunniteltaisiin hinnankorotuksia, ei sinun liittymälläsi olisi mitään hätää, hintatakuu on voimassa koko kahden vuoden sopimusajan, eikä hintaa voi korottaa sopimuksen voimassaoloaikana
Kahden vuoden sopimuksesta on kyse, eli liittymässä on määräaikainen sopimus.
Jos sinne teille päin jossain vaiheessa suunniteltaisiin hinnankorotuksia, ei sinun liittymälläsi olisi mitään hätää, hintatakuu on voimassa koko kahden vuoden sopimusajan, eikä hintaa voi korottaa sopimuksen voimassaoloaikana
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.