Skip to main content

Sopimukset

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei
Muutin puhelimetsi nettitikun sopimusta. Sain viestin, että voisin tarkistaa uuden sopimuksen ehdot netistä "omilta sivuilta". Kun syötän viestissa annetun numeron käyttäjätynnuksena niin mikäköhän on mahdollinen salasana. Ei ole valjennut minulla. Ko. numero on tikun sim-kortin numero, ei siis puhelimen numero. Miten pääsen tarkistamaan tekemäni uuden sopimuksen tiedot.

4 kommenttia

  • September 25, 2013
Hei marajok! Omille Sivuille saat luoda itse haluamasi käyttäjätunnuksen ja salasanan klikkaamalla kirjautumissivulla "Luo tunnukset". Sopimusehdot löydät Viestintäkeskuksesta.

  • October 7, 2013
Hei! Huomasin että minule oli laitettu 2v lisää määräaikaista sopimusta vaikka en ole tä´lläiseen halunnut ja sitoutunut. Haluan pois tuon 2v lisää määräaikaista. Sopimus kestää kesälle 2014. Minulle tarjottiin samaan hintaan nettitikkua (paitsi 3e kk maksu+) ja nyt lukee että 2v tuli määräaikaista lisää. Minusta tämä on törkeää asiakasta kohtaan! :( Ja nettitikkukaan ei tullut, ennenkuin itse soitin asiasta uudelleen. Monen kk päästä.

  • October 17, 2013
Terve! onko mahdollista ottaa uusi netti-sopimus heti sen jälkeen kun on purettu vanha? Vai pitääkö odottaa mitenkä kauan että saa tehdä uuden sopimuksen? Kiitos!

  • October 17, 2013
Hei Alexanderbom!
Onko kyseessä liikkuvasta laajakaistasta vai laajakaistasta? Asiaakkalla pystyy olemaan useita liikkuvia laajakaistoja, joten sen suhteen ei ole mitään rajoitteita. Laajakaistassa tarjouksia(uudet laajakaistat) ei pysty käyttämään, jos on tarjousaikana irtisanottu.