Soneran liikkeessä käytiin isän kanssa hyvissä ajoin ennen joulukuun puoltaväliä. Tilattiin laajakaistaliittymä, ja asumme sonera-alueelle, jonne piti toimituksen olla mahdollista vuorokauden varoitusajalla. Liittymän tuli olla kytketty 31.12.2010, näin lukee sopimuksessa, ja kolme viikkoa ennen tätä sopimus tehty.
30.12.2010 tuli sitten vasta paperi jossa kerrotaan että tilaus etenee ja saatiiin tunnukset. Tänään siis piti olla liittymän toiminnassa! Ja oliko? Ei. Miksi luvataan että vaikka heti huomenna voidaan käydä kytkemässä liittymä päälle, jos sitä ei tehdä edes kolmen viikon varoitusajalla? Tästä sovittiin juurikin siksi, että entisen operaattorin liittymäsopimus loppui tänään, jotta sitten ilman mitään katkoa pääsee käyttämään nettiä, kun Sonera voi sen käydä kytkemässä omalle alueelleen niin nopeasti.
Missä kuusessa te kuppaatte?! Jos ei liittymä ole huomenna auki ja käyttövalmis, siitä teidän on turha myöskin laskuttaa. Hyvittämään kyllä joudutte, koska tästä koituu haittaa aika lailla täällä päässä. Ei pysty hoitamaan asioita minkään puhelimen jakaman nettiyhteyden välityksellä, koska se ei mikään nopea ole koneelle.
Sivu 1 / 1
"Me asiakaspalvelusta olemme aktiivisesti mukana."
Missäs te olette kun ette ongelmiin vastaa? Itse en ole laajakaistaliittymän tilaaja, vaan isäni, ja hän on onneksi menossa työpäivän päätteeksi pitämään kunnon puhuttelun soneran liikkeeseen tämän liittymän meille myyneen henkilön kanssa. Ei ole nimittäin vieläkään kytketty nettiä meille!
Missäs te olette kun ette ongelmiin vastaa? Itse en ole laajakaistaliittymän tilaaja, vaan isäni, ja hän on onneksi menossa työpäivän päätteeksi pitämään kunnon puhuttelun soneran liikkeeseen tämän liittymän meille myyneen henkilön kanssa. Ei ole nimittäin vieläkään kytketty nettiä meille!
soteka: Laajakaistan toimitusaikaan voi vaikuttaa monikin eri tekijä. Toimitusaika riippuu myös käytettävästä tekniikasta. En pysty kertomaan, mikä on isäsi laajakaistan liittymän toimitusta viivästyttänyt, koska en näe mistä liittymästä on kyse.
Sonera Kauppa on käynnin yhteydessä tarvittaessa yhteydessä asiakaspalveluumme toimitusajan ja viivästymisen syyn selvittämiseksi.
Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 0200 17000 (mpm/pvm) ja palvelemme ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30.
Sonera Kauppa on käynnin yhteydessä tarvittaessa yhteydessä asiakaspalveluumme toimitusajan ja viivästymisen syyn selvittämiseksi.
Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 0200 17000 (mpm/pvm) ja palvelemme ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.