Skip to main content

Sopimus umpeutuu

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Tosin vasta maaliskuun lopulla, mutta parempi olla ajoissa liikkeellä...

Voiko enää vaikeammaksi tehdä yhteydenottoa Soneran asiakaspalveluun, kun se tuntuu nykyisin olevan. Juu juu, netin kautta pääsee yhteyttä ottamaan, kunhan vaan keksit sieltä omaa asiaasi lähinnä olevan vaihtoehdon ja tavallaan johdat siinä harmaan vastaanottajaa.

Minä ainakin olisin selvällä suomenkielellä halunnut saada tietoa, että onko Soneralla tarjota minulle jatkoa laajakaista sopimukseeni, joka on Sonera Laajakaista ADSL 8M/1M, Määräaikainen voimassa 31.03.2013 saakka, Tarjoushinta 29,90 EUR/kk, Normaalihinta 49,30 EUR/kk. Tarjoushinta vielä ihan kohtuullinen maksettava, mutta mitään normaalihintaa en suostu sopimuskauden jälkeen maksamaan, vaan harkitsen muita vaihtoehtoja. Olen sentään ollut Soneran asiakkaana 30.8.1996 lähtien, joten nyt teillä on mahdollisuus jatkaa yhteyseloamme taikka sitten päätyä valitettavaan eroon. Iso asiakashan minä en tietenkään Soneralle ole, mutta onhan se niinkin, että pienistä puroista ne valtameretkin syntyy :)

1 kommentti

  • December 10, 2012
Hei jeena!

Eikös se näin mene, että aikainen lintu madon nappaa ja erota emme missään nimessä halua :)
Tottahan se on, että listahinnalle ei kannata liittymää päästää, sillä hinnat niissä ovat kieltämättä suhteellisen kovat. Ilman muuta meiltä löytyy vanhoille asiakkaille loistotarjouksia jatkoa ajatellen ja voimme toki jo katsoa sinulle sopivan. Saatavuudet löytyy nopeammallekin liittymälle, jos tarvis ja myöskin tämän hetken ykköstuotteelle, eli Sonera Viihdepaketille.
Jatkotarjouksia varten pitäisi päästä puheille kanssasi. Helppo tapa on varata meille soittoaika Ajanvarauskalenteristamme, jolloin me soitamme sinulle päin, varaamallasi ajankohdalla. Otathan yhteyttä, niin saadaan asiat kuntoon.
Ihanaa joulunodotusta sinne!