Tosin vasta maaliskuun lopulla, mutta parempi olla ajoissa liikkeellä...
Voiko enää vaikeammaksi tehdä yhteydenottoa Soneran asiakaspalveluun, kun se tuntuu nykyisin olevan. Juu juu, netin kautta pääsee yhteyttä ottamaan, kunhan vaan keksit sieltä omaa asiaasi lähinnä olevan vaihtoehdon ja tavallaan johdat siinä harmaan vastaanottajaa.
Minä ainakin olisin selvällä suomenkielellä halunnut saada tietoa, että onko Soneralla tarjota minulle jatkoa laajakaista sopimukseeni, joka on Sonera Laajakaista ADSL 8M/1M, Määräaikainen voimassa 31.03.2013 saakka, Tarjoushinta 29,90 EUR/kk, Normaalihinta 49,30 EUR/kk. Tarjoushinta vielä ihan kohtuullinen maksettava, mutta mitään normaalihintaa en suostu sopimuskauden jälkeen maksamaan, vaan harkitsen muita vaihtoehtoja. Olen sentään ollut Soneran asiakkaana 30.8.1996 lähtien, joten nyt teillä on mahdollisuus jatkaa yhteyseloamme taikka sitten päätyä valitettavaan eroon. Iso asiakashan minä en tietenkään Soneralle ole, mutta onhan se niinkin, että pienistä puroista ne valtameretkin syntyy :)
Sopimus umpeutuu
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.