sopimusasia
Taloyhtiömme suunnittelee kiinteistölaajakaistapalveluun liittymisestä. Itsellämme on Soneran kanssa laajakaista ADSL määräaikainen tarjoushintainensopimus, joka päättyy 9.3. 2012 ja taloyhtiö liittyisi 1.1.2012. Pitääkö maksaa nuo 3 kk ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.