hei,
Tein sopimuksen netin kautta Zeroforty-laskun maksamisesta, nimikkeellä" suoravelotus ja saldon tyhjennys". Ymmärsin kyseisen tekstin tarkoittavan liittymäni velkasalson tyhjennystä. Yllätyksekseni tilini saldo tyhjentyi, puhelin- ja tekstari laskujen velkasaldon ollessa n. 30 e. Ymmärrän, että automaatti teki tämän toiminnon sovittuna päivänä. Nyt on kuitenkin tili tyhjänä ja minä ulkomailla.
Miten saan rahani takaisin mahdollisimman pian? Terveisin "yks zerofortylaine"
sopimuskieli ei ollut ymmärryksessäni
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.