Skip to main content
hei,

Tein sopimuksen netin kautta Zeroforty-laskun maksamisesta, nimikkeellä" suoravelotus ja saldon tyhjennys". Ymmärsin kyseisen tekstin tarkoittavan liittymäni velkasalson tyhjennystä. Yllätyksekseni tilini saldo tyhjentyi, puhelin- ja tekstari laskujen velkasaldon ollessa n. 30 e. Ymmärrän, että automaatti teki tämän toiminnon sovittuna päivänä. Nyt on kuitenkin tili tyhjänä ja minä ulkomailla.
Miten saan rahani takaisin mahdollisimman pian? Terveisin "yks zerofortylaine"
Asiaa kannattaa tiedustella matkapuhelinasiakaspalvelustamme. Jos sinulla on tunnukset Omille sivuille, voit jättää heille yhteydenottopyynnön Omien sivujen lomakkeella.

Jos sinulla ei vielä ole tunnuksia Omille sivuille, voit tilata salasanan lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400. Käyttäjätunnus on matkapuhelinnumerosi.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa