hei,
Tein sopimuksen netin kautta Zeroforty-laskun maksamisesta, nimikkeellä" suoravelotus ja saldon tyhjennys". Ymmärsin kyseisen tekstin tarkoittavan liittymäni velkasalson tyhjennystä. Yllätyksekseni tilini saldo tyhjentyi, puhelin- ja tekstari laskujen velkasaldon ollessa n. 30 e. Ymmärrän, että automaatti teki tämän toiminnon sovittuna päivänä. Nyt on kuitenkin tili tyhjänä ja minä ulkomailla.
Miten saan rahani takaisin mahdollisimman pian? Terveisin "yks zerofortylaine"
Sivu 1 / 1
Asiaa kannattaa tiedustella matkapuhelinasiakaspalvelustamme. Jos sinulla on tunnukset Omille sivuille, voit jättää heille yhteydenottopyynnön Omien sivujen lomakkeella.
Jos sinulla ei vielä ole tunnuksia Omille sivuille, voit tilata salasanan lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400. Käyttäjätunnus on matkapuhelinnumerosi.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Jos sinulla ei vielä ole tunnuksia Omille sivuille, voit tilata salasanan lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400. Käyttäjätunnus on matkapuhelinnumerosi.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.