----- Original Message -----
From: "support@inet.fi" <aurell@bredband2.com>
To: "undisclosed-recipients:"
Sent: Thursday, January 21, 2010 1:19 PM
Subject: Rakas Inet Mail User
> Rakas Inet Mail User,
>
> Tämä viesti on peräisin Inet Help Desk kaikille E-mail tili
> omistajille. Olemme tällä hetkellä päivitystä meidän Tilit tietokantaan.
> Olemme
> poistamalla kaikki inaktiivisia Inet e-mail tili luoda lisää tilaa
> uusia sähköpostitilejä. Muissa tilisi ei saa keskeyttää tai
> poistettu, sinun on vahvistettava sähköpostitilin yksityiskohdista
> antamalla alla olevat tiedot. Tilisi tiedot on salattu
> kanssa STkC 128bit salaukseen tekniikkaa.
>
> Etunimi :..............................
> Sukunimi :...............................
> Sähköpostiosoite :...........................
> Salasana :................................
> Kirjoita salasana uudelleen :.......................
> Sijainti :................................
>
>
> Sinulle lähetetään uusi vahvistus aakkosnumeerista salasana, joka
> voimassa tänä aikana, ja voidaan muuttaa prosessin jälkeen. Me
> hyvin pahoillani kaikista haitat tämän olisi voinut aiheuttaa sinulle.
>
> Kiitos ymmärrystä.
>
> Inet Help Desk.
>
> 2009 Inet.fi, Inc. Kaikki oikeudet pidätetään.
tuli tänään sähköpostiini.
Sivu 1 / 1
Asian tiimoilta on jonkun verran tullut yhteydenottoja meille, eli asia on tiedossa. Jos muilla palstalaisilla tulee vastaavia viestejä vastaan, ne kannattaa poistaa. Yleensä nämä viestit on helppo tulkita roskapostiksi, koska viestit on usein käännetty suomeksi suoraan jollain sanakirjasovelluksella. Näin ollen, viesteistä löytyy usein lukuisia kirjoitusvirheitä ja epäloogisia lauseita.
1. Kyseisiin viesteihin EI kannata missään nimessä vastata, eikä varsinkaan antaa käyttäjätunnuksiaan. Nämä roskapostittajat käyttävät mielellään kalastelemiaan tunnuksia toimintaan, joka voi olla tunnusten omistajalle haitallista.
2. Sonera ei missään tilanteessa pyydä asiakkailtaan salasanoja.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
1. Kyseisiin viesteihin EI kannata missään nimessä vastata, eikä varsinkaan antaa käyttäjätunnuksiaan. Nämä roskapostittajat käyttävät mielellään kalastelemiaan tunnuksia toimintaan, joka voi olla tunnusten omistajalle haitallista.
2. Sonera ei missään tilanteessa pyydä asiakkailtaan salasanoja.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.