Sain sähköpostiin ilmoituksen Spotify:n puolen vuoden ilmaismahdollisuudesta. Menin sivuille ja liitin sen Spotifyn ainoaan mahdolliseen liiityymään mitä minulla on. Tämän siis tein eilen.
Sen jälkeen ei tapahtunut mitään. Ymmärtääkseni jostakin pitäisi saada tunnus, jolla se Spotifyn aktivoi mutta mistä ??
VIestissä sanotaan, että tilaus kestää. Mihin se tunnustieto yleensä tulee? Sähköpostiin vai sinne Viestikeskukseen, joka on Omilla sivuilla.?
Sivu 1 / 1
Kyllä saat sen 6kk ilmaisen kokeilun. Katsothan joka paikasta sähköpostistasi, sielä pitäisi olla linkki.
Varmistathan Omilta sivuilta onko yhteystietosi oikein!
Varmistathan Omilta sivuilta onko yhteystietosi oikein!
Hei Lumikko! Vahvistusviesti on lähetetty sekä suomi24.fi, että pp.inet.fi -osoitteisiin. Oletko tarkistanut roskapostikansion, josko maili löytyisi sieltä?
Minullakin on ongelma Spotifyn kanssa. Vaihdoin äskettäin operaattoria Soneralle muun muassa 6 kuukauden ilmaisen Spotify premiumin takia. Minulla oli jo Spotify premium (mutta maksoin sitä paypalilla, en puhelinliittymälläni tms). Ennen operaattorin vaihdosta peruutin aikaisemman Spotify premium-tilaukseni. Spotifyni muuttuu free-versioksi 11.8. Mitenköhän saan Soneran lupaaman Spotify premiumin käyttöön tämän jälkeen? Mitään aktivointilinkkiä, koodia tai muuta vastaavaa en ole vastaanottanut sähköpostiini.
Kiitos avusta!
Kiitos avusta!
Moi tomos! Voit kytkeä edun Omien Sivujen kautta, kunhan tilisi on muuttunut Freeksi. Mene ensin tuotesivulle ja valitse sieltä Spotify nykyiseen liittymään > Tilaa. Voidaan tarvittaessa kytkeä se myös asiakaspalvelusta käsin.
Moi taas,
ja kiitos vastauksesta viime viestiin. Spotifyni muuttui free-versioksi 11.8., mutta kun nyt yritän kytkeä Spotify premiumin nykyiseen kännykkäliittymääni ehdottamallasi tavalla, saan vastaukseksi "Sinulla on jo maksullinen Spotify-tuote käytössäsi. Peruuta se ennen uuden kytkemistä." Ja kun taas menen Spotify-tililleni, siellä selvästi lukee että "You are currently using Spotify Free." En haluaisi luoda uutta Spotify-tiliä tämän takia, koska vanhalla tilillä on kaikki soittolistat yms. Yritänkö sinnikkäästi uudelleen vai voitteko tehdä asialle jotain?
Kiitos!
ja kiitos vastauksesta viime viestiin. Spotifyni muuttui free-versioksi 11.8., mutta kun nyt yritän kytkeä Spotify premiumin nykyiseen kännykkäliittymääni ehdottamallasi tavalla, saan vastaukseksi "Sinulla on jo maksullinen Spotify-tuote käytössäsi. Peruuta se ennen uuden kytkemistä." Ja kun taas menen Spotify-tililleni, siellä selvästi lukee että "You are currently using Spotify Free." En haluaisi luoda uutta Spotify-tiliä tämän takia, koska vanhalla tilillä on kaikki soittolistat yms. Yritänkö sinnikkäästi uudelleen vai voitteko tehdä asialle jotain?
Kiitos!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.