Skip to main content
Mistä tai milloin tulee tunnukset että pääsee käyttämään spotify premiumia. sopimusta tehdessä luvattiin 3kk ilmaiseksi pc;lle, tv:lle, tai puhelimeen. mutta ei ole saapunut mitään tunnuksia rekisteröintiä varten.
Alkuperäiseltä tilaukselta oli Spotify Premiun jäänyt pois. Oletkin ehtinyt jo olla yhteydessä Asiakaspalveluun ja asia on viety eteenpäin. Tunnukset tulevat sähköpostiin, mutta kestää tässä tapauksessa muutaman päivän.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Yritin tänään ensimmäistä kertaa kokeilla Spotify Premiumia ja siellä kysyttiin tunnusta.
Noh, ajattelin että kai ne on nuo Koti-tv-tunnukset ( jotka tulivat myöhässä vanhaan osoitteeseen...kumma kun kaikki laskut on jo vuoden ajan tullu uuteen osoitteeseen) niillä yritin kirjautua....no eivätpä olleet oikeat tunnukset.
Yritin katella Soneran sivuilta tietoa ja vihdoin löytyi, että sähköpostiin tulee. No s-postiin oli tullu ainoastaan jotain tilausvahvistuksia ym palveluehtoja ym. Eikun soittamaan asiakaspalveluun jossa sain tietoa, että tunnukset ovat tulleet Soneran s-postiin, jota en ole koskaan käyttänyt kun muut viestit ovat tulleet omaan s-postiin.
No kävin siellä ja olihan sinne tullut yli viikko sitten tilausvahvistus, jossa kerrottiin tunnusten tulevan 24 tunnin sisällä sähköpostiin. Aikaa on kulunut jo 7 päivää eikä tunnuksia ole tullut. Aivan käsittämätöntä söhellystä...toisen kerran soittaessa sain puhua vastaajalle ja jonottaa 40 minuuttia kunnes suljin luurin. Lähetin asiakaspalveluun s-postia eikä mitään ole tapahtunut...

Todella erinomaista palvelua ja ammattitaitoista porukkaa...
Toivottavasti vielä jonain päivänä tunnukset saapuisi.
Mulla samaa ongelmaa. 12.8 asti olen odotellut spotify tunnuksia saapuvaksi. Olen nyt soittanut 3 x kertaa asiakaspalveluun, jättänyt viestin tänne foorumille ja avannut palvelupyynnön. Kaikki tämä ilman tulosta.

Puhelimitse asiakaspalvelusta sanoivat toimittavansa tunnukset s.postiin. Kuulemma kestää muutamia päiviä ja tunnukset tulevat s.postiini. Eipä ole toistaiseksi tunnuksia tullut. En ole saanut edes viestiä sähköpostiin että asiaa tutkittaisiin millään tasolla saatika että joku olisi soittanut ja pahoitellut että tunnuksia ei pystytä toimittaa luvatussa ajassa.

Tämän lisäksi liittymänhallinnasta en pysty tekemään mitään muutoksia (mm. luomaan sähköpostilaatikkoa), koska "Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi...". Tästä ilmoitin puhelimitse alkuviikosta, mutta eipä ole tuotakaan korjattu.

Alkaa mennä viimeisetkin luottamuksen rippeet että saisi sopimuksessa luvatut palvelut toimimaan.

-Sundblad-
Jo on touhua. Itse saimme tunnukset spotifyehen ihan kolmen minuutin ruhtinaallisella viiveellä, aikoinaan kun nopeutta nostin netistä ja ilmaisen jakson sitä sain. asiakaspalvelu on tosiaan aikas maraton turnee odottelu jos sinne soittaa,aikaa menee noin 40-120min. ellei satu olemaan kulta asiakas jonka puheluihin vastataan heti. 0-40min
Itselläkin puuttuu Spotify tunnukset. Hiljasta ollu spostissa vaikka 24 h sisällä piti saapua. Ilmeisesti täällä on paljon pahempiakin tilanteita... Sain puhelinajan varattua jopa niinkin myöhään kuin 3.9.2010, ei kiinnosta jonottaa asiakaspalvelussa puhelimella.
Eilen oli näemmä tullut tekstari. "Hei! Olemme vastaanottaneet jättämäsi palvelupyynnön. Olethan yhteydessä laiteasiakaspalveluumme 0600100100 spotify-ongelmasta". No ei muuta kun puhelin käteen ja soittamaan. Järkytykseksi numerosta ilmoitetaan että puhelunhinta on 95c/min!!! En ole soittamassa maksulliseen nroon siitä että minulle luvattuja asioita ei olla toimitettu.

Ei hemmetti mitä touhua! Taidanpa maanantaina lopettaa koko koti-tv:n kun ei tästä mitään tule... 😕
Kiitos,kiitos sonera tunnukset tulivat viimein. vielä kun saatas toi boxin pätkiminen kuriin niin kaikki ois hyvin. en viitsi enää vaan soitella asiakas palveluun, oisin puhelujen hinnoilla ostanut jo tosi hyvän digi boxin kaupasta.. mutta kiitos nyt tunnuksista kuitenkin.
Kyllä Soneralta tilatut Spotify-tunnukset pitäisi Soneran Asiakaspalvelun kautta saada.

Yksittäisen tapauksen selvitystä auttaisi jos lisäätte asiakasnumeronne käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Asiakasnumero löytyy liittymän laskusta.

Toinen vaihtoehto on asiakasnumeron sijaan kirjoitatte laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Ei ole näkynyt joo spotify tunnuksia, eikä kyllä tullut sitä tilausvahvistustakaan vaikka piti meiliin tulla, vielä kun se osoitekin on niin hankala...
Dervish: Tarjousehdoissa mainitaan: Tarjous on voimassa myös nykyasiakkaille, jotka nostavat liittymänsä nopeutta tai solmivat laajakaistaliittymäänsä uuden 24 kk määräaikaisen sopimuksen tilaushetkellä asiakkaalle myynnissä olevien tarjousten ehdoilla tai voimassa olevilla normaalihinnoilla.

Liittymääsi ei ole tehty nopeuden nostoa tai määräaikaista sopimusta, joten sen mukaan 3 kk ilmainen Spotify ei ole Koti TV:n mukana kylkiäisenä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Dervish: Tarjousehdoissa mainitaan: Tarjous on voimassa myös nykyasiakkaille, jotka nostavat liittymänsä nopeutta tai solmivat laajakaistaliittymäänsä uuden 24 kk määräaikaisen sopimuksen tilaushetkellä asiakkaalle myynnissä olevien tarjousten ehdoilla tai voimassa olevilla normaalihinnoilla.

Liittymääsi ei ole tehty nopeuden nostoa tai määräaikaista sopimusta, joten sen mukaan 3 kk ilmainen Spotify ei ole Koti TV:n mukana kylkiäisenä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu


No kehveli, pitikin joskus ottaa nopein mitä sai ja silloin jo 24kk diilillä, vua eip sitten mittään.
(vielä kun aspan täti palais asiaan että saanko sen tallentavan motorolan boksin vai en..)
Hello,


We currently have gotten spotify premium through the deal you offered with two months of free spotify. We now want to end our use of spotify premium to avoid any costs.

How is that conducted? Is there any email contact which we can state our problem to?

br / Rasmus Kevin

ps. the phone service in Swedish is broken - it is impossible to reach anyone, the line just gets cut when we choose service in Swedish
näimpä ihan kiva kun tuossa pari viikkoa selvitteli kun laajakaista ei toimi, vika oli kuulemma minussa mutta selvisikin että olikin ihan soneran asetuksissa kiitti ja nyt seuraavat kaksi viikkoa menee varmaan spotifytunnuksia metsästäessä eli tässä asiakaspelvelulle viesti 300065xxxx on asiakastunnukseni hoitakaa spotifytunnukset spostiini kiitos. ei pal huvita enää jutella sen automaatinkanssa joka vastaa numerosta!
rasmuskevin kirjoitti:
How is that conducted? Is there any email contact which we can state our problem to?


You can cancel the Spotify Premiun licence by calling to our Customer Service number 0200 17000. I tested the number and it is working now also if you choose betjäning på svenska.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
kiukkune: Tällä hetkellä ei auta muu kuin soittaa Asiakaspalveluun 0200 17000 (mpm/pvm) ja pyytää puuttuvia Spotify Premium - tunnuksia.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa