Skip to main content

Spotify

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Hei, millä perusteella laskuuni on automaattisesti lisätty Spotify-lisä 9,95? Kun syksyllä tein uuden sopimuksen ja nostin liittymänopeutta oli tarjouksena spotify veloituksetta 3 kk. Sen jälkeen on alettu laskuttamaan automaattisesti, eikö olisi pitänyt kysyä ensin jos haluan jatkaa? Tuntuu vähän epäreilulta kun jotkut saavat tämänkin ilmaiseksi tänään! Miten voin irtisanoa sen? Voitteko poistaa tuon lisän? Näikö näitä vanhoja asiakkaita Sonera kohtelee? laskun nro:58731865, as. 100xxxxxxx

2 kommenttia

  • March 22, 2011
Voisitteko ystävällisesti vastata viestiin!

  • March 24, 2011
Oletkin jo hoitanut asian asiakaspalvelumme kautta. Spotify pitää erikseen irtisanoa, mikäli palvelua ei halua jatkaa maksuttoman tarjousajan jälkeen.