Spotify-aktivointi ei onnistu



Näytä ensimmäinen kirjoitus

99 kommenttia

Moi Perunarutto, vepeetu, teemue, perapeltola ja coltsony! Kytkin Spotify-edun päälle täältä käsin ja teille pitäisi tulla mailia kohtapuoliin. Ilmoittakaahan, jos ei ala kuulua.
Kiitos, nyt toimii!
Sain toimimaan myös kiitos.
En saa päivitettyä ilmaiseen 6kk Spotify Premiumiin. Sivu ilmoittaa, että "käyttäjätunnustasi ei löydy Spotifystä", vaikka tunnus on oikea. Käytössäni on nyt siis Spotify Free ja olen merkinnyt tietoni oikein lomakkeeseen. Missä vika?
Moi vilona! Oletko yhdistänyt Spotify-tunnuksen Facebookiin? Tällöinhän käyttäjätunnukseksi tulee automaattisesti muistaakseni kymmenen merkkiä pitkä numerosarja. Voit tarkistaa tunnuksen ja tiliin liitetyn sähköpostiosoitteen kirjautumalla Spotifyn sivuille: https://www.spotify.com/fi/
Hei taas perapeltola ja vepeetu! Mukava kuulla, että nyt homma toimii 🙂
teemue kirjoitti:
Itselläni Spotify-etu ei tule jostain syystä käyttöön. Painamalla etusivulla kytke-nappia, menee selain suoraan omien tietojen etusivulle eikä mitään muuta informaatiota tule. .


vepeetu kirjoitti:
Koitin omien sivujen kautta saada kanssa spotifyn puoleksi vuodeksi ilmaiseksi, painoin kerran nappia mutta en saanut mitään aktivointi tai tilaus kaavaketta, mitään ei tapahtunut.
.

Minulla myös sama ongelma kuin teemuella ja vepeetulla oli kun yritin saada käyttöön tuota puolen vuoden Premium-tarjousta. Löytyykö ratkaisu tätä kautta?
Hei Johanna70! Spotify-etu on nyt tilattu ja sinulle pitäisi tulla mailia kohtapuoliin 🙂
Johannes kirjoitti:
Moi Perunarutto, vepeetu, teemue, perapeltola ja coltsony! Kytkin Spotify-edun päälle täältä käsin ja teille pitäisi tulla mailia kohtapuoliin. Ilmoittakaahan, jos ei ala kuulua.


Kiitos, perille tuli! Näkeekö jostain päivämäärän mihin asti tämä Spotify-etu on päällä?
Hei taas teemue! Alennuksen loppumispäivämäärä ei taida näkyä Omilla Sivuilla ainakaan tällä hetkellä. Tässä tapauksessa alennus päättyy 20.9.2014.
Hei!

Mullakaan ei ole tullut mitään aktivointilinkkiä sähköpostiin, vaikka netin mukana tuli se 6 kk Spotify Premium.
Moi annahakamaki! Lisäätkö asiakasnumerosi ilman välilyöntejä käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin hoidetaan asia kuntoon.
Hei,

Minullekaan ei ole tullut aktivoimislinkkiä sähköpostiin, vaikka Omat Sivut väittävät Spotify Premium edun olevan käytössä.
Kiitos nopeasta toiminnasta! Nyt toimii mainiosti 🙂
Hei!

Minun Spotifyn aktivointi ei onnistunut. Se jäi alunperin "jumiin", kun minulle on jo tili Spotifyssä. Kävin sen päättämässä ohjeen mukaisesti ja nyt se on vain ilmaisversiona. En saa sitä mitenkään Premiumiksi päivitettyä, vaikka Soneran omilla sivuilla näkyy, että tämä palvelu olisi minulla käytössä. Saanko apua? Olen rekisteröitynyt palveluun tällä sähköpostilla, joka ilmeisesti näkyy teillä siellä asiakaspalvelussa.
Kiitos!
Hei!
Minullakin on ongelmana se, ettei mitään aktivointilinkkiä ole tullut, vaikka omilla sivuilla Spotify näkyy aktivoituna. Voisitteko auttaa?
Sama täällä. Aktivointilinkkiä ei ole tullut inet.fi-postiini eikä gmail-postiin, jonka Spotify-tilauslomakkeeseen määrittelin.

Apua?
Muiden jatkoksi..

Samoja ongelmia kuin muillakin.

Minulla ei ole ennen ollut Spotify tunnuksia, mutta muutama viikko siten tarjouksen perusteella oli tarkoitus testata. Hyödynsin tarjouksen, mutta vahvistus s-postia ei ole kuulunut. Luomallani tunnuksella kun yritän kysellä salasanan palautusta, ilmoittaa että s-postia lähetetty. Minulla ei ole hajuakaan mihin tuo s-posti muka menee, sillä minun käytössä olevaan gmail postiin ei ainakaan kilahtele mitään postia (paitsi laajakaistalaskut).

Testimielessä loin uudet tunnukset free-versioon ja se näyttäisi kyllä toimivan...

-AnTe-

ps. Kerran asioinut jo asian tiimoilta puhelimitse, mutta sieltä ei kyllä selkokielistä apua saanut eikä ongelma poistunut
Hei!

treon ja jkmj: Pahoittelut vastauksen viivästymisestä. Katsoin, että olettekin saaneet palvelun aktivoitua eli asia lienee kunnossa?

hkorkia, RiksaK ja AnTe: Laitoin aktivointilinkin uudestaan maililla, tulihan se perille?
Kiitoksia, viesti tuli perille s-postiin.

Ongelma tuli kuitenkin heti, kun linkin avaa...
ALOITA laatikkoa painettuani ei reiluun viiteen minuttiin tapahdu mitään (tiimalasi tai vast vaan pyörii).
Eli kirjautuminen/rekisteröityminen (vaihe 1) tökkää heti alkuunsa. Missähän vika??

-AnTe
Sivun uudelleenpäivittäminen muutamia kertoja ratkaisi tämän pulman ja rekisteröityminen onnistui.
Kiitokset ja palaillaan uusien ongelmien kanssa...

-AnTe-
Hei,

Kävin alkuviikosta klikkailemassa itselleni käyttööni tuon Spotify-edun. Mitään vahvistusta tai muutakaan en ole saanut. Nyt kävin tsekkaamassa uudestaan sivun sonera.fi/spotifyetu-sivun, jossa minulle ilmoitetaan "Valitettavasti emme löytäneet sopivia matkapuhelin- tai laajakaistaliittymiä johon tämä etu Spotify Premiumista voitaisiin kytkeä." Myöskään Omilla sivuillani ei näy mitään aktivoituna.

Kuulunhan edun piiriin Soneran Kodin Netillä?

Kiitos avusta,
Niko

EDIT: Taisi olla asiakkaan omaa hölmöyttä. Jos ei, kiitos että fiksasitte! 🙂
jekaka kirjoitti:
Moikka,

Omalla sivullani näkyy, että minulla olisi käytössäni Spotify, mutta en kuitenkaan ole saanut viestiä, jossa pitäisi olla aktivointilinkki. Missä vika?

Hei.
Itsellä sama ongelma.
sama ongelma, aktivointilinkkiä ei ole näkynyt, sasinko sen gmailiin, kiitos.
Hei,
Minulla on sama ongelma kuin monilla muillakin, eli Spotify-aktivointilinkkiä ei ole saapunut. Saisinko sen Gmail-osoitteeseeni, kiitos.

Vastaa