Skip to main content
Spotify-edun käyttöönotto ei tunnu onnistuvan. Vahvistus-napin painalluksen jälkeen järjestelmä vastaa että "antamaasi tunnusta ja sähköpostia ei löydy Spotifystä" tms.

Tämä ilmoitus siis ihan lopuksi. Keskemmällä, kohdassa jossa annetaan varsinaiset Spotify-tiedot, tunnus ja sähköposti kyllä kelpaavat.

Jatkanko yrittämistä?
Hei.
Minulle ei tule tuota ilmaista Spotifyn 6kk settiä. Heittää omien sivujen etusivulle vain kun yrittää aktivoida tiliä.
Hei korppi90!

Eli siinä vaiheessa kun päädyt tuon linkin http://www.sonera.fi/spotifyetu kautta Omien Sivujen etusivulle, tulee sinun kirjautua sisään Sonera Tunnuksella. Sisäänkirjauksen jälkeen avautuu mahdollisuus aktivoida Spotify haluamallesi liittymälle ja luoda tunnukset. Jos sinulla ei vielä ole Sonera Tunnusta, löydät ohjeet tästä.
Täälläkin tarvitsisi tuon aktivointilinkin. Ilmainen 6kk piti tulla laajakaistatilauksen yhteydessä. Näkyy Oma Sonera -sivuilla, mutta ei ole mitään linkkiä millä aktivoida. Sama ongelma siis kuin lukuisilla muillakin.
Moi Heiska_!
Laitoin sinulle meille ilmoittamaasi Gmailin sähköpostiin Spotifyn aktivointilinkin. Ei muuta kuin rekisteröitymään 🙂
Ei onnistu avaaminen siltikään. Saisiko sen linkin s-postiin.
Eipä onnistu minullakaan. Olen siis klikannut tuota tarjouslinkin "kytke spotify"-painiketta ja jäänyt odottelemaan aktivointi viestiä jota kuitenkan ei koskaan saapunut. Voitteko nyt hoitta asian kuntoon??
Täälläkään ei onnistu aktivointi. En sitten tiedä onko mennyt tuonne soneran sähköpostiin johon ei mistään löydy tunnusta eikä salasanaa
Sama kuten usealla käyttäjällä; en ole onnistunut aktivoimaan Spotify tiliä, enkä ole saanut linkkiä Soneran Omille sivuille enkä sähköpostiin, tai kirjeellä liittymän hankinnan yhteydessä. Miten aktivoin Spotify:n?
Tastjo:

Olisiko sinulla jotain tunnistetietoa, että pääsisimme tarkistamaan tuon Spotifyn tilanteen liittymän osalta. Esim. liittymän numeroa, tai käyttäjätunnusta.
naamakampela kirjoitti:
Eipä onnistu minullakaan. Olen siis klikannut tuota tarjouslinkin "kytke spotify"-painiketta ja jäänyt odottelemaan aktivointi viestiä jota kuitenkan ei koskaan saapunut. Voitteko nyt hoitta asian kuntoon??


Eipä ole teistä kuulunut vieläkään... Voisitteko laittaan aktivointilinkin sähköpostilla(Gmail) tulemaan. Kiitoksia.
naamakampela:

Spotifyn tilaus ei näytä menneen läpi osaltasi.

Koitatko Spotifyn tilausta uudelleen tämän linkin kautta: http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/li ... d=some8846

Huomioithan että Spotifyn kytkentä onnistuu vain kun kirjaudut sisään Sonera Tunnuksilla.

Mikäli sinulla ei ole Sonera tunnuksia Omille Sivuille, voit luoda ne verkkopankkitunnusten avulla osoitteessa: https://www4.sonera.fi/aureg/linkAccoun ... d=some8846
Jo vaikuttaisi paremmalta. Kiitos.
naamakampela: Spotifyn tilaus näyttää nyt menneen läpi. Saitko aktivointilinkin sähköpostiisi?
Iiro_ kirjoitti:
Tastjo:

Olisiko sinulla jotain tunnistetietoa, että pääsisimme tarkistamaan tuon Spotifyn tilanteen liittymän osalta. Esim. liittymän numeroa, tai käyttäjätunnusta.


Käyttäjätunnus laajakaistaliittymälle on tastjo-6
Hei Tastjo! Spotifyn aktivointilinkki on lähetetty sinulle 16.4. Lähetin sen nyt uudelleen meille antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tarkistathan Omilta Sivuilta kohdasta "Asiakkuuteni" onko ilmoittamasi sähköpostiosoite oikea. Osoitteen voit tarvittaessa vaihtaa.
Hei! Yritin yli viikko sitten tilata omien sivujen kautta kuudeksi kuukaudeksi maksuttoman Spotifyn. En ole kuitenkaan saanut mitään vahvistusta asiasta sähköpostiini. Onkohan tilaus tullut perille vai yritänkö uudestaan? Kiitos jo etukäteen avustanne!
Hei susannas,

Tarkistatkos tiedoissasi näkyvän liittymänumeron, niin selvitellään asiaa. Tarkistaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero. Liittymänumero pitäisi lisätä asiakasnumerokenttään ilman "-" merkkiä, muodossa 346123456.
Hei!

Lisäsin nyt liittymänumeroni omiin tietoihin.
Hei

Vaihdoin liittymäni Soneralla jotta saan spotify premiumin. En kuitenkaan saa sitä aktivoitua olemassa olevan spotify freen päälle, koska teidän aktivointisivulla tulee ilmoitus "Sinulla on jo maksullinen Spotify-tuote käytössäsi. Peruuta se ennen uuden kytkemistä." Tuo ei pidä paikkaansa, minulla on vain spotify free.

Eilen chattinne kautta keskustelin "Suvin" kanssa asiasta. Hänen neuvot olivat seuraavat:

- Käytä toista sähköpostia (minulle riittää kiitos yksi sähköpostiosoite)
- Poista vanha spotify käyttis ( kysyin eikö soittolistat silloin häviä?)
- Suvi vastasi että niiden PITÄISI säilyä. (En uskonut tuota )
- Suvi vastasi että kyllä ne pysyvät kun noudatan teidän ohjetta (En vieläkään usko että lista pysyy tallella jos poistan käyttikseni)
- Suvi kehotti soittamaan helpsoniin (Kysyin maksaako hän laskun tuosta puhelusta, ei luvannut)
- Suvin mielipide oli että palvelu on mikä on, siihen on tyytyminen.
- Pyysin että Suvin esimies ottaa minuun yhteyttä. Suvi ilmoitti ettei kukaan ota yhteyttä.

Selkeästi vika on Soneran aktivointisivulla, mutta Suvin mielestä kaikki toimii kuten pitääkin.

Nyt jonkun täytyy oikeasti laittaa tämä asia kuntoon, ja kertoa samalla Suville kuinka asiakaspalvelussa toimitaan.
Hei susannas! Spotify tilauksesi ei jostakin syystä ole tullut perille. Kokeilehan tilausta vielä uudelleen kirjautumalla Omille Sivuille, valitsemalla laajakaistaliittymäsi ja Lisäpalvelut.
Finnraven: Otamme asian selvitykseen ja palaamme sinulle täällä Palstalla. Eiköhän Spotify saada kuntoon!
Hei Finnraven! Spotifyn tilaukseesi liittynyt virhetilanne on saatu meillä nyt kuntoon ja Premium on käytössäsi. Testailehan että toimii nyt! Spotify tulee sinulle tarjouksen mukaisesti puoleksi vuodeksi maksutta.
Olen Spotify Unlimitedin käyttäjä, joka maksaa 4,90 kuukaudessa. En enää kuitenkaan löydä unlimitediä spotifyn tarjonnasta. Joten jos nyt vaihdan 6 kuukaudeksi ilmaisen premiumin käyttäjäksi, enkö voikkaan enään palata tuohon halvempaan unlimitediin?
jompe76 kirjoitti:
Olen Spotify Unlimitedin käyttäjä, joka maksaa 4,90 kuukaudessa. En enää kuitenkaan löydä unlimitediä spotifyn tarjonnasta. Joten jos nyt vaihdan 6 kuukaudeksi ilmaisen premiumin käyttäjäksi, enkö voikkaan enään palata tuohon halvempaan unlimitediin?


jos nykyistä palvelua ei ole olemassa, en usko että voit palata

Vastaa