Asiakasnumero: 1014958817.
Sain sähköpostissa viestin, että voisin kokeilla Spotify Premiumia 6 kk:n ajan. Loin verkkopankkitunnuksia käyttäen tunnukset, joilla pääsin asianmukaiselle sivulle. Klikkasin lilaa painiketta, jossa luki Kytke Spotify, painike muuttui harmaaksi. Tämä tapahtui lauantaina aamulla. Maanantaina ihmettelin täällä keskustelualueella kun ei mitään tapahdu ja yritin kysellä mm. sivullanne mainitun viiveen pituudesta - ei vastausta.
Tänä aamuna tulin tarkistamaan tilannetta ja kaikki liittymäni Kytke Spotify -painikkeet olivat taas lilan värisiä. Klikkasin yhtä, se muuttui harmaaksi. Mistä on kyse? Ihan kuin kokeilutilaus olisi "nollattu". Pitäisikö minulle tulla jokin viesti kun etu on käytössä? Kuinka pitkällä viiveellä se tulee? Entä mistä puolen vuoden kokeiluaikaa ryhdytään laskemaan?
Entä voinko kytkeä kaikki liittymäni tunnukset tähän etuun vaiko vain yhden? Tämänkin asian olisi hyvä käydä ilmi jostakin. Nyt saa sen käsityksen, että kaikki liittymään sisältyvät tunnukset ovat edussa mukana?
Spotify-edun käyttöönotto takkuaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.