Asiakasnumero: 1014958817.
Sain sähköpostissa viestin, että voisin kokeilla Spotify Premiumia 6 kk:n ajan. Loin verkkopankkitunnuksia käyttäen tunnukset, joilla pääsin asianmukaiselle sivulle. Klikkasin lilaa painiketta, jossa luki Kytke Spotify, painike muuttui harmaaksi. Tämä tapahtui lauantaina aamulla. Maanantaina ihmettelin täällä keskustelualueella kun ei mitään tapahdu ja yritin kysellä mm. sivullanne mainitun viiveen pituudesta - ei vastausta.
Tänä aamuna tulin tarkistamaan tilannetta ja kaikki liittymäni Kytke Spotify -painikkeet olivat taas lilan värisiä. Klikkasin yhtä, se muuttui harmaaksi. Mistä on kyse? Ihan kuin kokeilutilaus olisi "nollattu". Pitäisikö minulle tulla jokin viesti kun etu on käytössä? Kuinka pitkällä viiveellä se tulee? Entä mistä puolen vuoden kokeiluaikaa ryhdytään laskemaan?
Entä voinko kytkeä kaikki liittymäni tunnukset tähän etuun vaiko vain yhden? Tämänkin asian olisi hyvä käydä ilmi jostakin. Nyt saa sen käsityksen, että kaikki liittymään sisältyvät tunnukset ovat edussa mukana?
Sivu 1 / 1
Hei olammi! Olet kirjautunut juuri niinkuin pitääkin eli Sonera tunnuksilla. Kun olet klikannut "Kytke Spotify" -painiketta, pitäisi sinulle avautua sivu, jossa laajakaistaliittymäsi on aktivoituna ja kun rullaat sivua alaspäin, löytyy Spotify -ikoni, jota klikkaamalla pääset tilauksessa eteenpäin.
Nyt kun Kytke -painike on jäänyt sinulla harmaaksi, kannattaa sinun tyhjentää internetselaimen välimuisti niin sen jälkeen pitäisi painikkeen tulla taas aktiiviseksi ja pääset aloittamaan tilausta uudelleen. Ilmoittelehan kuinka onnistuit!
Nyt kun Kytke -painike on jäänyt sinulla harmaaksi, kannattaa sinun tyhjentää internetselaimen välimuisti niin sen jälkeen pitäisi painikkeen tulla taas aktiiviseksi ja pääset aloittamaan tilausta uudelleen. Ilmoittelehan kuinka onnistuit!
Tackar! Nyt näytti tilaus lähtevän ainakin liikkeelle. Lauantaina en nimittäin päässyt niistä painikkeista eteenpäin vaan jämähdin niille sijoilleni ja ilmeisesti tilaus jäi puolitiehen.
Nyt näyttäää tilaus tuleen perille. Hieno homma!
Hei!
Minulla sama ongelma..
Kysyin omassa ketjussani, mutta en ole vielä saanut lisätietoja.
Vahvistusviestiäkään ei ole tullut.
Tilasin nyt etunimi.sukunimi -meililläni.
Ensimmäinen ja tuloksettomaksi jäänyt tilaus oli *a**...@pp.inet.fi meililläni.
Kiitos että saadaan ajoissa auki!
Tosi ikävää, jos nyt krenaa ja sitten sanotaankin,
että "tarjous on ohi"...
Kiitos avusta!
Minulla sama ongelma..
Kysyin omassa ketjussani, mutta en ole vielä saanut lisätietoja.
Vahvistusviestiäkään ei ole tullut.
Tilasin nyt etunimi.sukunimi -meililläni.
Ensimmäinen ja tuloksettomaksi jäänyt tilaus oli *a**...@pp.inet.fi meililläni.
Kiitos että saadaan ajoissa auki!
Tosi ikävää, jos nyt krenaa ja sitten sanotaankin,
että "tarjous on ohi"...
Kiitos avusta!
mitenmodeemiauki: Sinun liittymälläsi ei näy voimassaolevaa Spotify tilausta. Sen takia vahvistuviestiä ei ole tullut koska palvelun tilaus ei ole onnistunut. Kokeile tehdä tilaus vielä kerran ja jos se ei onnistu niin ole sitten Asiakaspalveluumme yhteydessä. Tehdään tilaus sitä kautta. Toki voit Facebookin kauttakin olla yhteydessä ja ilmoitella tarvittavat tiedot sitä kautta niin saadaan palvelun voimaan.
Hei!
Tein vielä kerran tilauksen,
jollei nytkään onnistu, voitteko ystävällisesti tehdä suoraan sitä kautta.
Taas tämä sama "vastaus":
"Käsittelemme tilaustasi. Uuden tilauksen tai muutoksen tekeminen ei ole mahdollista tilauksen käsittelyn aikana. Saat vahvistuksen tekstiviestillä tai sähköpostilla, kun tilauksesi on käsitelty."
Olen pyytänyt tuon herjan poistamista sivuiltani jo viikon ajan!
Sama herja estää myös sähköpostiin vaihtamasta omaa salasanaa!
Facebookia en käytä.
Ehdotat yhteyden ottoa asiakaspalveluun..
Eikös tämä ole asiakaspalvelu..!?
Menee kovin vaikeaksi... Kiitos jos voitte hoitaa kuntoon,
olen oikeasti tehnyt tämän kanssa jo niin paljon.
Tein vielä kerran tilauksen,
jollei nytkään onnistu, voitteko ystävällisesti tehdä suoraan sitä kautta.
Taas tämä sama "vastaus":
"Käsittelemme tilaustasi. Uuden tilauksen tai muutoksen tekeminen ei ole mahdollista tilauksen käsittelyn aikana. Saat vahvistuksen tekstiviestillä tai sähköpostilla, kun tilauksesi on käsitelty."
Olen pyytänyt tuon herjan poistamista sivuiltani jo viikon ajan!
Sama herja estää myös sähköpostiin vaihtamasta omaa salasanaa!
Facebookia en käytä.
Ehdotat yhteyden ottoa asiakaspalveluun..
Eikös tämä ole asiakaspalvelu..!?
Menee kovin vaikeaksi... Kiitos jos voitte hoitaa kuntoon,
olen oikeasti tehnyt tämän kanssa jo niin paljon.
Hei mitenmodeemiauki! Kytkin Spotify-edun päälle. Sinulle pitäisi tulla maililla ohjeet palvelun aktivoimiseen. Tulihan maili perille?
Hei!
Kiitos Johannes!
Minne viidestä Sonera -sähköpostilaatikosta vahvistusviestin pitäisi tulla?
Kerro vaikka osoitteen viimeinen kirjain tietosuojan säilymiseksi.
Kaksi osotteista päättyy samaan aakkoseen,
jos jompikumpi noista, oletko valinnut lyhyemmän vai pitemmän?
Kuinka pian vahvistuksen pitäisi tulla?
Kiitos!
Kiitos Johannes!
Minne viidestä Sonera -sähköpostilaatikosta vahvistusviestin pitäisi tulla?
Kerro vaikka osoitteen viimeinen kirjain tietosuojan säilymiseksi.
Kaksi osotteista päättyy samaan aakkoseen,
jos jompikumpi noista, oletko valinnut lyhyemmän vai pitemmän?
Kuinka pian vahvistuksen pitäisi tulla?
Kiitos!
Tilaus olikin jäänyt hieman jumiin, mutta nyt homma on kunnossa ja maili lähti ...n@pp.inet.fi-osoitteeseen. Tuliko jo perille?
Kokeilin saisinko itselleni Spotify Premium 6 kk ilmaiseksi. Ilmoittaa, että olen kirjautunut "sellaiselle Omat sivulle, johon ei ole mahdollista". Eli pähkinäkuoressa en saa. Mutta olisiko sittenkin mahdollista saada ??
Hei merkkinimi! Saat tilattua Spotifyn kun kirjaudut Omille Sivuille, kllikkaat ylhäältä Valokuitu -liittymä ja sitten Lisäpalvelut. Tarjous on vielä voimassa eli hyvin ehdit tilaamaan!
Minna- kirjoitti: Hei merkkinimi! Saat tilattua Spotifyn kun kirjaudut Omille Sivuille, kllikkaat ylhäältä Valokuitu -liittymä ja sitten Lisäpalvelut. Tarjous on vielä voimassa eli hyvin ehdit tilaamaan!
Yritin tehdä näin, mutta missään en löydä "Lisäpalvelut" - kohtaa. On vain Sonera Viihde ja Valokuitu,
Mullakaan ei toi Spotify-kytkentä mene perille. Sanoo "Emme valitettavasti pystyneet jatkamaan eteenpäin palvelun kytkentään. Yritä myöhemmin uudelleen." Tätä jatkunut jo pari viikkoa.
merkkinimi kirjoitti: [quote="Minna-":z72pk0sb]Hei merkkinimi! Saat tilattua Spotifyn kun kirjaudut Omille Sivuille, kllikkaat ylhäältä Valokuitu -liittymä ja sitten Lisäpalvelut. Tarjous on vielä voimassa eli hyvin ehdit tilaamaan!
Yritin tehdä näin, mutta missään en löydä "Lisäpalvelut" - kohtaa. On vain Sonera Viihde ja Valokuitu, :/[/quote:z72pk0sb]
Hei merkkinimi !
Kun olet klikannut "Valokuitu", niin Lisäpalvelut löydät sen jälkeen avautuvastasta näytöstä. Ja sieltä löydät Spotifyn, josta pääset tilauksen tekemään.
Jimfrod kirjoitti: Mullakaan ei toi Spotify-kytkentä mene perille. Sanoo "Emme valitettavasti pystyneet jatkamaan eteenpäin palvelun kytkentään. Yritä myöhemmin uudelleen." Tätä jatkunut jo pari viikkoa.
Hei Jimfrod !
Lisääthän tänne asetuksiin asiakasnumerosi, niin katsellaan miltä liittymä näyttää. Oletko kytkemässä aivan uutta tunnusta vai Freetä Premiumiksi? Mobiiliin vai laajakaistaliittymään?
En löydä asiakasnumeroa mistään kun ekaa laskuakaan ei ole tullut, on vasta kuukauden vanha liittymä. Kännykkäliittymä siis.
Hei Jimfrod !
Ahaa okei, no siinä tapauksessa tallenna sinne liittymänumerosi ilman ensimmäistä nollaa.
Ahaa okei, no siinä tapauksessa tallenna sinne liittymänumerosi ilman ensimmäistä nollaa.
Löysin asiakasnumeron ja päivitin sen tietoihini!
Hei Jimfrod !
Kiitos. Voitaisiin testata kytkentää täältä? Aivan uutta tunnustako olit rekiteröimässä?
Kiitos. Voitaisiin testata kytkentää täältä? Aivan uutta tunnustako olit rekiteröimässä?
Testatkaa vain. Joo siis liittymä on kuukauden vanha ja noi Soneratunnukset tein viikko pari sitten. Spotifyihinkaan ei ole vielä tunnuksia.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.