Hei!
Aktivoin spotify-tarjouksenne, jonka jälkeen tunnukseni muuttuivat onnistuneesti Premiumiksi. Onnellisena se toimi noin vuorokauden verran, kunne sitten huomasin että tunnukseni olivat palautuneet Spotify Freehin ja antoi viestiä "Your Spotify Premium subscription with one of our partners had ended." No aktivoin tarjouksen sitten uudestaan ja onnistuin jälleen, mutta taas päivän kuluttua palattiin ilmaisversioon. Nyt kun kolmannen kerran yritin, niin tunnuksiani ei muka löydy.
Mikä on ongelmana?
Sivu 1 / 1
Hei Simulaatio!
Kuullostaapas omituiselta ongelmalta. Tarkistukseni mukaan sinulla ei ole ollut Spotify premiumia missään vaiheessa meidän kautta voimassa. Spotify Premiumin tilaus ei siis missään vaiheessa ole onnistunut. Jos palvelun tilaus ei jostain syystä onnistu, voidaan se toki laittaa voimaan Asiakaspalvelunkin kautta. Mikäli sinulla on Facebook käytössä, voit esim. sitä kautta laittaa meille haluamasi tunnukset ja email osoitteen niin aktivoidaan palvelu käyttöösi.
Kuullostaapas omituiselta ongelmalta. Tarkistukseni mukaan sinulla ei ole ollut Spotify premiumia missään vaiheessa meidän kautta voimassa. Spotify Premiumin tilaus ei siis missään vaiheessa ole onnistunut. Jos palvelun tilaus ei jostain syystä onnistu, voidaan se toki laittaa voimaan Asiakaspalvelunkin kautta. Mikäli sinulla on Facebook käytössä, voit esim. sitä kautta laittaa meille haluamasi tunnukset ja email osoitteen niin aktivoidaan palvelu käyttöösi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.