Myyjä oli niin suurisanainen että nyt kaikki toimii niin helposti!
Viesti tuli: Hyvä asiakkaamme, käyttäjätunnuksellesi xxxxxx-x on tilattu Sonera Spotify Unlimited tuote. Lisenssikoodien piti tulla 24:n tunnin sisällä.... Ensinäkin minne - sähköpostista oli kirjoitettu, mutta ei missään näy. Sen piti olla ilmaista ensinmäisen kuukauden. Kun kävin sivustoja läpi menin ja pistin vielä 5€ lisämaksun/kuukausi itselleni kun luulin että aktivoin sen.....
Mitä tapahtui? Tuli uusi viesti että taas 24 tunnin sisällä tulee lisennsikoodit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tehkää nyt ihmeessä jotakin!!!! Saadakseen yhteyttä teihin pitää uhrata aikaa, JA PALJON!
Jos kerran kehitätte systeemin josta otatte maksua niin TOIMIKAA!!!
ERITTÄIN VIHAINEN ROLF DANIELSSON
Sivu 1 / 1
Spotify Premium on tilattu laajakaistaliittymäsi sähköpostiosoitteelle eli Spotify-aiheiset viestit pitäisivät löytyä sieltä. Liittymäsi mukana tulleseen kampanjaan kuuluu 1 kuukauden ilmainen Spotify Premium - palvelu. Tarjous ei koske Spotify Unlimited - palvelua, joka liittymään on tilattu jälkeenpäin. Tämä tilaus on korvannut liittymässä Spotify Premiumin.
Jotta saat Spotify Premiumin 1 kk ilmaisen ajan takaisin käyttöön, ota yhteyttä Asiakaspalveluun joko puhelimitse 0200 17000 (mpm/pvm) tai Omien sivujen kautta palvelupyyntölomakkeella. Nopeiten asia hoituu puhelimitse.
Jotta saat Spotify Premiumin 1 kk ilmaisen ajan takaisin käyttöön, ota yhteyttä Asiakaspalveluun joko puhelimitse 0200 17000 (mpm/pvm) tai Omien sivujen kautta palvelupyyntölomakkeella. Nopeiten asia hoituu puhelimitse.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.