Skip to main content
Tervehdys.

Tuli nyt vihdoinkin tarkistettu oikein huolella teidän laskua, minulla on sekä puhelin että Sonera viihde yhteislaskuna, nut huomaan että Spotifytä on laskutettu kaksi kertaa joka ikisellä laskulla.
Minkä takia näin ja miten nyt toimitaan, olohan on nyt semmoinen että tässähän minua on kusetettu oikein urakalla. Ymmärrän toki että laskun tarkistaminen on joka asiakkaan vastuulla mutta kyllähän sitä haluaisi luottaa Suomen suurimpaan operaattoriin.
Ei Vissiin Soneralla kiinnostusta vastata tähän, loistavaa asiakaspalvelua jälleen kerran,.
Soneralla näyttää olevan vähän kaikissa toiminnoissa ongelmia. Kannattaa taistella laskun kanssa. Minä kun kysyin yhdestä tekstarista (pikkujuttu sinun laskutukseesi) ja numeroa minne se on lähetetty neuvottiin katsomaan OmaSaunalahden sivuilta vaikka samassa yhteydessä totesivat liittymäni olleen irtisanottu jo 2 viikkoa. Eli neuvotaan katsomaan sieltä mihin ei pääse kirjautumaan (irtisanottuhan ei pääse enää). Taas joutuu uudestaan kyselemään.

Vastaa