Skip to main content

Spotify lisenssikoodia ei kuulu


Näytä ensimmäinen kirjoitus

  • 26. heinäkuuta 2011
Hei!

Koti-TV palvelun yhteydessä mainittiin Spotify-tunnuksista. En ole toistaiseksi saanut kumpaankaan sähköpostiini (ilmoittamani sekä @pp.inet.fi) tunnuksia tai aktivointikoodia. Koti-TV:n digiboksin posti kantoi jo kotiin, saisinko myös jompaan kumpaan sähköpostiini Spotify-tunnukset, kiitos.

Asiakasnumeroni on profiilissa.

  • 27. heinäkuuta 2011
hechca: Sinulle on lähtenyt tänään aamulla molempiin sähköpostiosoitteisiin Spotifyn vahvistus sekä aktivointilinkki.

  • 28. heinäkuuta 2011
Eipä kuulu tännekään Spotify lisenssikoodia. 24.7 tuli sähköposti, jossa luvattiin lähettää koodi 24 tunnin sisällä, mutta ei näy vieläkään.

  • 29. heinäkuuta 2011
mrkss: Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin pääsen tarkistamaan tilannettasi. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta tai voit tarkistaa sen Omilta sivuilta rekisteröitymällä verkkopankkitunnuksilla.

  • 29. heinäkuuta 2011
Sama homma täällä, 17.6. tuli viesti että 24h kuluessa koodi tulee. 6 viikkoa on aika pitkä toimitusaika sähköpostille...

3 kertaa soitettu asiakaspalveluun, ei auta. Nyt pitäisi soittaa tekniseen tukeen 1,99e min hinnalla...

Saisko täältä apua?
Kannattaa ottaa se spotify suoraan Spotifyilta, pääsette ihmiset helpommalla.

  • 29. heinäkuuta 2011
adrianlee: Selvitämme, miksi et ole saanut Spotifyn rekisteröitymislinkkiä. Ilmoitamme sinulle kun asiakastiedoissamme näkyy, että linkki on sinulle lähetetty.

  • 29. heinäkuuta 2011
Asta kirjoitti:
mrkss: Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin pääsen tarkistamaan tilannettasi. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta tai voit tarkistaa sen Omilta sivuilta rekisteröitymällä verkkopankkitunnuksilla.


Noniin, nyt on asiakasnumero lisätty profiiliin!

  • 1. elokuuta 2011
Hei mrkss ja adrianlee, Spotify Premium aktivointilinkit ovat tänään lähteneet sähköposteihinne. Pahoittelut viiveestä.

  • 22. elokuuta 2011
Mulla sama ongelma, en ole saanut lisenssikoodia. Viikon verran sitä nyt odotellut..

  • 22. elokuuta 2011
Eipä kuulu muuten tännekkään. 17. päivä tilasin. Asiakaspalveluun ei ole puhelimella päässyt. Mikä maksaa?

  • 5. syyskuuta 2011
Soitin useamman kerran asiakaspalveluun ja lopulta 18.7.2011 tuli viesti jossa luki että premium
-tunnukset (ilmainen 24kk) tulevat 24h sisään -gmail.com päätteiseen sähköpostiin. Nyt reilusti toistatuhatta tuntia myöhemmin alan epäilemään, että sopimusta on vähäsen rikottu, kun postia ei ole kuulunut. Mikä avuksi?

  • 7. syyskuuta 2011
Hei, JOF ja koolja-1: Oletteko saaneet Spotify asian kuntoon?

Hulluhannes: Spotify Premium aktivointilinkki on lähetetty tänään @gmail.com -loppuiseen sähköpostiosoitteeseesi.

  • 7. syyskuuta 2011
Niinamari kirjoitti:
Hei, JOF ja koolja-1: Oletteko saaneet Spotify asian kuntoon?

Hulluhannes: Spotify Premium aktivointilinkki on lähetetty tänään @gmail.com -loppuiseen sähköpostiosoitteeseesi.


Hei!

Asiaa ei ole vieläkään hoidettu kuntoon. Nopeuttaisiko asiaa jos lähetän teille spotify-käyttäjätunnukseni ja sen salasanan? Mikäli auttaa, niin mihin osoitteeseen lähetän?

  • 8. syyskuuta 2011
koolja-1: Mikä Spotify tili käytössäsi on tällä hetkellä? Spotify Free? Ja onko käytössäsi olevan Spotify tilin rekisteröinti tehty sähköpostiosoitteellasi, joka päättyy @pp.inet.fi?
Katsoin asiakastiedoistasi, että Spotify asiasi on edelleen selvityksessä. Yritän kiirehtiä asiaa. Pahoittelut, ettei tilanne ole vieläkään ratkennut.

  • 8. syyskuuta 2011
Niinamari kirjoitti:
koolja-1: Mikä Spotify tili käytössäsi on tällä hetkellä? Spotify Free? Ja onko käytössäsi olevan Spotify tilin rekisteröinti tehty sähköpostiosoitteellasi, joka päättyy @pp.inet.fi?
Katsoin asiakastiedoistasi, että Spotify asiasi on edelleen selvityksessä. Yritän kiirehtiä asiaa. Pahoittelut, ettei tilanne ole vieläkään ratkennut.


Free.

Spotify-tilini olen saanut vuosia (3-4) sitten erillisen kutsun kautta. Toisin sanoen ennen Soneran asiakkuuttani.

Ostaessani Soneran laajakaistapalvelun n. vuosi sitten, sain kauppojen yhteydessä 3kk ajaksi ilmaiseksi Spotify Premiumin. Premiumin aktivointi myös epäonnistui silloin.

  • 12. syyskuuta 2011
koolja-1 kirjoitti:
[quote="Niinamari":2y1fbj5p]koolja-1: Mikä Spotify tili käytössäsi on tällä hetkellä? Spotify Free? Ja onko käytössäsi olevan Spotify tilin rekisteröinti tehty sähköpostiosoitteellasi, joka päättyy @pp.inet.fi?
Katsoin asiakastiedoistasi, että Spotify asiasi on edelleen selvityksessä. Yritän kiirehtiä asiaa. Pahoittelut, ettei tilanne ole vieläkään ratkennut.


Free.

Spotify-tilini olen saanut vuosia (3-4) sitten erillisen kutsun kautta. Toisin sanoen ennen Soneran asiakkuuttani.

Ostaessani Soneran laajakaistapalvelun n. vuosi sitten, sain kauppojen yhteydessä 3kk ajaksi ilmaiseksi Spotify Premiumin. Premiumin aktivointi myös epäonnistui silloin.[/quote:2y1fbj5p]

Aktivointi onnistui. Kiitos asiakastuelle.

  • 13. syyskuuta 2011
koolja-1: Mahtava juttu! Hyvä, että asia selvisi viimein. Musiikin täyteistä syksyä!

  • 9. lokakuuta 2011
Ei kuulu mitään aktivointitunnareita. Olen jo soitellut pariin otteeseen kalliiseen asiakaspalvelunumeroon. Ymmärsin jo 6.10, että ongelma olisi ratkennut mutta ei.

Alkaa jo tosissaan kypsyttää tää touhu.

  • 10. lokakuuta 2011
piltka-9: Spotify Premium aktivointilinkki pitäisi löytyä @netti.fi -loppuisesta sähköpostistasi.

  • 11. lokakuuta 2011
JOF kirjoitti:
Mulla sama ongelma, en ole saanut lisenssikoodia. Viikon verran sitä nyt odotellut..



Et ole vielä kauaa odotellu, mä tilasin pojalle kesäkuussa koti-tv:n ja samalla luvattiin spotify 2 kk ilmaiseksi..koodeja ei kuulunut vaikka puhelimessa luvattiin, soittelin pari kertaa ja kävin Sonerapisteessä pari kertaa, tunnukset luvattiin puhelimeen ja sähköpostiin...ei mitään tapahtunu...vihdoin joskus syyskuun alussa sain puhelimeeni tunnukset ja poika sai Spotifynsa..tosin ilmainen 2 kk ehti mennä sivu suun, joten mitään hyötyä ei ollut tarjouksesta..

  • 19. lokakuuta 2011
Ei taida Soneralle oikeen tää Spotify-homma pelata, kun luvattiin lähettää välittömästi se aktivointi/lisenssikoodi eikä vieläkään kuulu. Olisi ilmeisesti sittenkin pitänyt ottaa se Premium suoraan Spotifyltä.

  • 19. lokakuuta 2011
vuoran-23: Ikävä kuulla, että tunnukset tulivat kovin myöhässä. Pahoittelut siitä. Halutessasi voit kysyä hyvitystä, jos maksuton kausi on mennyt ohi. Mahdollista hyvitystä voit kysyä Asiakaspalvelustamme puh. 0200 17000 (ark. 8-20, la 9-16.30).

jorrrm4: Asiakastietojemme mukaan olet saanut tunnukset Spotify Premiumiin sähköpostiisi tänään. Yleensä tunnukset tulevat n. vuorokauden kuluessa, mutta kohdallasi on mennyt n. kaksi vuorokautta. Pahoittelut viiveestä.

  • 19. lokakuuta 2011
Lokaakuun alusta asti olen ollut Soneran Viihde asiakas ja samalla tein sopimuksen myös Spotifystä. Sonera lähetti minulle Spotify-aktivointilinkin, mutta se pukkaa vain seuraavaa erroria:

Virhe osoitteen avaamisessa
Tarkista saamasi osoite Spotify Premium -palvelun kytkentään. Jos ongelma ei poistu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.


Olen nyt kahteen otteeseen pyytänyt puhelimetsi uusia koodeja asiakaspalvelusta ja aina siltä on luvattu kiirehtiä asiaa. Annan vielä tämän viikon Soneralle aikaa toimittaa koodit tai palaan suoraan Spotifyn asiakkaaksi.

  • 19. lokakuuta 2011
lepopa-11: Onko sinulla ollut aikaisemmin käytössä esim. Spotify Free? Jos on, oletko kokeillut kirjautua niillä samoilla tunnuksilla ja näkyykö Spotify edelleen Free versiona? Katsoin asiakastiedoistasi, että Spotify asiasi on selvityksen alla.

  • 19. lokakuuta 2011
jorrrm4: Asiakastietojemme mukaan olet saanut tunnukset Spotify Premiumiin sähköpostiisi tänään. Yleensä tunnukset tulevat n. vuorokauden kuluessa, mutta kohdallasi on mennyt n. kaksi vuorokautta. Pahoittelut viiveestä.[/quote]

no tulihan sieltä oikeen aktivointilinkin kanssa ohjeita, mutta eipä niistäkään apua ollut. tein sen aktivoinnin, mutta sama herja kuin "lepopa-11"

Virhe osoitteen avaamisessa
Tarkista saamasi osoite Spotify Premium -palvelun kytkentään. Jos ongelma ei poistu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.


olishan se ihan kiva saada toimimaan, kun kerran tästä ilosta maksetaankin. no, jos ei pelaa illalla kun töistä pääsen, niin saahan tuon premiumin Spotifyltä suoraankin.

Vastaa