Skip to main content
Vaihdoin laajakaistaoperaattorikseni Soneran syyskuussa. Laajakaistan toimitus sujui ilman mitään ongelmia, mutta luvattu ilmainen 3 kk Spotify Premiumin käyttöönottoon liittyvät viestit askarruttavat. Jo ennen laajakaistan kytkentää sain ohjeen ladata Spotify Premium. Latasin sen tuolloin. Sitten 12.10.10 sain viestin, jossa luvattiin lähettää käyttäjätunnukset 24 tunnin kuluessa. Niitä ei ole kuulunut... vai onko niin, että aiemmin luomani tunnuksen avulla voin nyt käyttää Spotify Premiumia missä tahansa tietokoneessa?
Oletko tarkastanut liittymäsi pääpostilaatikon? Tunnukset on voitu lähettää siihen. Mikäli tunnuksia ei ole tullut sähköpostiin, niin kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme 0200-17000 (mpm/pvm).
Ei ole tullut... mihinkään "laatikkoon". Miksi minun pitäisi soittaa maksulliseen numeroon?
Ilmoitus siitä, että tunnus toimitetaan 24 tunnin kuluessa tuli sekä sähköpostiin, että tekstiviestinä.
Jään odottamaan tunnuksiani olettaen, että saan ne ilman soittamista/jonottamista asiakaspalvelunumeroon.
Voit myös jättää palvelupyynnön tai tehdä ajanvarauksen. Asiasta kannattaa olla asiakaspalveluumme yhteydessä, että saamme tunnukset sinulle uudelleen toimitettua.

Vastaa