Skip to main content

Spotify ongelma

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 1 katselukerta

Spotify on nyt free, mutta kun yritän aktivoida sitä 6 kuukauden etua tulee ilmoitus
"Samalla sähköpostiosoitteella voi rekisteröidä vain yhden Spotify-tunnuksen. Käytä toista osoitetta rekisteröidäksesi uuden tunnuksen. "
Olen kuitenkin valinnut kohdan "minulla on Spotify Free" ja mikäli oikein ymmärrän niin voisin käyttää tuon edun minun nykyiselle tunnukselle.

6 kommenttia

olkitu
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • August 2, 2014
Oletko aikaisemmin rekisteröinnyt spotifyn samalle sähköposti osoitteella?

  • August 3, 2014
Käytin sähköpostia, mikä on Spotifyssä? Vai tarkoittaako Soneralle rekisteröimistä? Alunperin tunnarin on tehty Soneran kautta, mutta siitä on vuosia.
En tiedä mitä tarkoitat sähköpostiosoitteen rekisteröimisellä? En mielestäni ole voinut rekisteröidä sitä aiemmin kun eihän se onnistunut premium tunnuksille kun ostin liittymää.
Taisin turhaan sanoa irti Spotifyn kun kuvittelin Soneralta tulleen viestin perusteella, että pystyn hyödyntämään olemassa olevaan free tunnukseen tuon 6 kuukauden edun.

olkitu
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • August 3, 2014
Sonera Spotify Premium voi altivoida vain uusille tunnuksille Soneran asiakkaille. Voit siis tilata toiselle Spotify tunnukselle tai tilata kokonaan uudet tunnukset.

  • August 4, 2014
Tämä on tosi hämäävä. Liittymän aukaisin jälkeen sain viestin jossa oli tunnukseni ja linkki missä voin aktivoida edun. Siellä on valinta, että olemassa olevan free tunnuksen voi vaihtaa Soneralle.
Saisinko selkeän syyn miksi edun käyttäminen ei ole mahdollista? Miksi sivuilla on valinta, että frendiä voi päivittää oremiumiksi?

olkitu
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • August 4, 2014
keeschi kirjoitti:
Tämä on tosi hämäävä. Liittymän aukaisin jälkeen sain viestin jossa oli tunnukseni ja linkki missä voin aktivoida edun. Siellä on valinta, että olemassa olevan free tunnuksen voi vaihtaa Soneralle.
Saisinko selkeän syyn miksi edun käyttäminen ei ole mahdollista? Miksi sivuilla on valinta, että frendiä voi päivittää oremiumiksi?


En voi oikein sanoa, mutta kunhan Soneran asiakaspalvelu voisi vastata. Minun ainakin onnistui. Jos sinulla Facebook / Twitter, laita sinne viestiä ja odota hetken = viikon. Ehkä sitten toimii :D

  • August 6, 2014
Hei keeschi!

Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta. Tällä hetkellä sinulla ei ole voimassaolevaa Spotify tilausta meidän kautta, joten Free tunnuksen muuttaminen Premiumiksi pitäisi kyllä onnistua. Jos kytkentä ei onnistu jostain syystä http://www.sonera.fi/spotifyetu -linkin kautta voidaan se tehdä asiakaspalvelustakin käsin. Tarvitsemme kuitenkin sähköpostiosoitteesi sekä Freen käyttäjätunnuksen. Niitä ei kannata näin julkisella palstalla antaa, joten mikäli käytät Facebookia tai Twitteriä, voi sitä kautta lähettää meille yksityisviestinä nuo kyseiset tiedot. Omilla Sivuilla on myös chat -palvelu jota voi tässä hyödyntää myös.