Terve.liittymäkortti tuli mutta spotify aktivointia ei.vaikka pitäs olla puolivuotta nyt kytkypuhelimen kanssa. Voitteko lähettää? Myös tuo maks 250k/s liittymä nopeus ihmetyttää kun piti olla rajatonta menoa..voisitteko tarkistaa ilmeisesti tiedot jäävät teille nimimerkin kautta teille.kiitos.
Sivu 1 / 1
pitajamaki kirjoitti: Terve.liittymäkortti tuli mutta spotify aktivointia ei.vaikka pitäs olla puolivuotta nyt kytkypuhelimen kanssa. Voitteko lähettää? Myös tuo maks 250k/s liittymä nopeus ihmetyttää kun piti olla rajatonta menoa..voisitteko tarkistaa ilmeisesti tiedot jäävät teille nimimerkin kautta teille.kiitos.
Spotify aktivointilinkki lähtee yleensä sähköpostilla, oletko sen jo tarkistanut? Laitatko sinun omiin tietoihin asiakasnumeron, niin pystyn tarkistelemaan liittymän tietoja. Tuosta ylempää siis Omat asetukset ja profiili siellä asiakasnumero kohta.
Hei,
Kun yritän ottaa käyttöön Spotify Premium 6kk ilmaisjakson, Omat sivut eivät anna minun kytkeä jo olemassa olevaan Spotify profiiliin. Saan lopussa tekstin: "Sinulla on jo maksullinen Spotify-tuote käytössäsi. Peruuta se ennen uuden kytkemistä"
Minulla ei kuitenkaan ole ollut kuukauteen premium tili vaan Spotifyssa lukee selvästi että käytössäni on Spotify Free; "Käytössäsi on tällä hetkellä Spotify Free."
Kuinka etenen?
-Henkka
Kun yritän ottaa käyttöön Spotify Premium 6kk ilmaisjakson, Omat sivut eivät anna minun kytkeä jo olemassa olevaan Spotify profiiliin. Saan lopussa tekstin: "Sinulla on jo maksullinen Spotify-tuote käytössäsi. Peruuta se ennen uuden kytkemistä"
Minulla ei kuitenkaan ole ollut kuukauteen premium tili vaan Spotifyssa lukee selvästi että käytössäni on Spotify Free; "Käytössäsi on tällä hetkellä Spotify Free."
Kuinka etenen?
-Henkka
Moi henria14!
Kuulostaa sellaiselta tilanteelta, että on parempi ottaa yhteys suoraan asiakaspalveluun. Tarvitsemme asian selvittämiseksi sellaisia tietoja Spotify -tilistäsi, mitä ei kannata laittaa tähän palstalle muiden nähtäväksi. Kyllä tuon normaalitilanteessa olisi pitänyt onnistua, joten selvitetään toki mikä siinä nyt näin yllättäen tökkii.
Kuulostaa sellaiselta tilanteelta, että on parempi ottaa yhteys suoraan asiakaspalveluun. Tarvitsemme asian selvittämiseksi sellaisia tietoja Spotify -tilistäsi, mitä ei kannata laittaa tähän palstalle muiden nähtäväksi. Kyllä tuon normaalitilanteessa olisi pitänyt onnistua, joten selvitetään toki mikä siinä nyt näin yllättäen tökkii.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.