Skip to main content

Spotify premium

  • December 11, 2014
  • 13 kommenttia
  • 19 katselukertaa

Spotify on musiikkipalvelu, jossa voit kuunnella musiikkia laillisesti omalta tietokoneeltasi. Se on enemmän kuin radio. Enemmän kuin mikään levykokoelma. Spotify on tapa nauttia musiikista ja jakaa soittolistoja ystäviesi kanssa.

Spotify Premium on tauotonta melodiaa ilman mainoksia. Spotify Premiumilla voit tehdä omia soittolistoja ja kuunnella musiikkia tietokoneellasi ja matkapuhelimellasi myös silloin, kun et saa yhteyttä verkkoon. Musiikki kulkee mukanasi, missä tahansa liikutkin.

Lue lisää Spotify Premiumista


Kampanja on päättynyt

T. Sonera asiantuntijat

13 kommenttia

  • April 30, 2010
Mistä Spotify Premium tunnukset tulisi saada?

  • April 30, 2010
Spotify Premium -palvelun voi tilata asiakaspalvelumme kautta nykyisen tai uuden Sonera Laajakaista -liittymän lisäpalveluksi.

Asiakkaalle lähetetään palvelun tilauksesta ilmoitus tekstiviestitse ja sähköpostitse. Tuotteen aktivoimiseen tarvittava lisenssikoodi toimitetaan sähköpostitse 24 tunnin kuluessa ilmoitusviestin saapumisesta.

Jos olet tilannut Spotify Premium -palvelun ja saanut jo ilmoitusviestin tilauksesta, mutta lisenssikoodi ei ole saapunut sähköpostiisi 24 tunnin aikana, kannattaa varmuuden vuoksi tarkistaa, ettei lisenssikoodiviesti ole joutunut sähköpostin roskapostikansioon.

Mikäli viesti ei ole joutunut roskapostikansioon, lisenssikoodin toimitusasiaa pystytään selvittämään Laitekaupan asiakaspalvelumme kautta, jonka yhteystiedot ja yhteydenottolomakkeen löydät täältä.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

  • July 3, 2010
Miten Spotify Premium irtisanotaan, jos ei halua jatkaa palvelua 3kk ilmaisajan jälkeen? Kuinka paljon ennen ilmaisajan päättymistä irtisanominen tulee tapahtua?

  • July 5, 2010
PL46: Spotifyssa ei ole irtisanomisaikaa eli tilauksen voi irtisanoa loppumaan välittömästi. Irtisanominen tapahtuu Asiakaspalvelun kautta.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

  • July 23, 2010
Hei!
Otin toukokuussa laajakaistan ja sain hieman mutkien kautta Spotifyihinkin tunnukset kesäkuussa. Enää uupuu luvatut 20 tunnusta jaettavaksi. Milloin ja miten tunnusten on tarkoitus tulla?

  • July 26, 2010
honeli: Spotify Premium tunnuksilla lisää kutsuja löytyy Spotify-ohjelman kautta ainakin näin:

- Avaa Spotify-ohjelmasta Help-valikko ja valitse Your account
- Internet-selaimeen avautuu sivu, jossa otsikon Invitations alla on linkki Share Spotify. Klikkaa sitä.
- Valitse Create invitation
- Kirjoita lisenssinumeron perässä olevaan kenttään sähköpostiosoite jolle haluat kutsun lähettää ja paina Send invitation.

Sivusto näyttää kuinka monta kutsua käyttäjätunnuksellasi on vielä jäljellä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

  • July 28, 2010
Hei,

Minulle tuli sähköposti että Spotify Premium tunnukset tulee 24 tunnin kuluessa, mutta tälläistä mailia ei tullut koskaan... mikäs mättää?

Kyseinen viesti:

21. heinäkuuta 2010 23.35
aihe: TILAUSVAHVISTUS

Hyvä asiakkaamme, käyttäjätunnuksellesi XXX on tilattu Sonera Spotify Premium tuote. Tuotteen aktivoinnissa tarvitsemasi lisenssikoodi lähetetään erillisessä sähköpostissa 24 tunnin kuluessa. Terveisin Sonera Asiakaspalvelu

  • July 29, 2010
ravistelija: Jos sinulla on käyttäjätunnus Omille sivuille, voit kysyä Spotify-tunnuksista palvelupyyntölomakkeella tai vaihtoehtoisesti soittaa Asiakaspalvelun numeroon 0200 17000.

Spotify Premium - tunnusten pitäisi tulla joko laajakaistaliittymän pääkäyttäjän sähköpostiosoitteeseen tai muuhun asiakkaan tilauksen yhteydessä valitsemaan sähköpostiin.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

  • August 12, 2010
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
PL46: Spotifyssa ei ole irtisanomisaikaa eli tilauksen voi irtisanoa loppumaan välittömästi. Irtisanominen tapahtuu Asiakaspalvelun kautta.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu


Tänään Soneran toimistossa asiakaspalvelija sanoi, että tiskillä irtisanottaessa palvelu katkeaa välittömästi, mutta jos irtisanoo asiakaspalvelunumeroon soittamalla, irtisanominen tulee tapahtua kaksi viikkoa ennen 3kk maksuttoman kauden päättymistä. Mikä pitää paikkansa?

Entä jos haluan käyttää täydet kolme kuukautta ilmaispalvelua, mutta en pääse viimeisenä päivänä puhelimitse läpi ruuhkaiseen asiakaspalveluun, joudunko maksamaan alkavasta kuukaudesta? Tilatessani Laajakaista Extraa ja soittaessani siihen liittyvistä aloitusongelmista jouduin joka kerta jonottamaan puhelimessa pitkiä aikoja, ja joka toinen kerta puhelu katkesi puolen tunnin odotuksen jälkeen. Ei ole siis itsestään selvää, pääseekö viimeisenä päivänä asiakaspalveluun puhelimitse. Olen ilmaisjakson päättymisen aikoihin matkoilla, enkä pääse Soneran tiskille irtisanomaan Spotifyta.

  • August 13, 2010
Spotify -palvelussa ei ole irtisanomisaikaa. Jos haluat irtisanoa palvelun etukäteen, irtisanominen saadaan tapahtumaan haluamallesi päivälle asiakaspalvelumme kautta.

Jos olet yhteydessä asiakaspalveluumme muutamaa viikkoa ennen haluttua irtisanomispäivää, irtisanominen saadaan sovittua varmiten haluamallesi päivälle.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

  • July 19, 2012
Jos jatkaa spotify Premium asiakkaana niin millä hinnalla palvelu on käytettävissä per kk?

  • July 19, 2012
Hei P-kainen10,
Spotify Premiumin hinta on 9,95e/kk. Etuna ilmaisversioon Premiumissa on parempi äänenlaatu, mahdollisuus kuunnella musiikkia myös kännykällä ja Koti TV:llä ilman verkkoyhteyttä ja mainoksia.

  • July 20, 2012
Kiitos vastauksesta! Pystyn kyllä jo nyt kuuntelemaan musiikkia myös Lumiallani niistä listoista, jotka olen ladannut offlinessa toimiviksi. Onko tämä siis sama asia? :) kiitos vastauksesta!