Skip to main content
Tilaamani internet-liittymän kylkiäisenä piti tulla mukana 3kk Spotify Premium
palvelu. En ole kuitenkaan tunnuksia Spotifyyn saanut. 1.4. sain
sähköpostiviestin, jossa kerrottiin että saan tunnukset 24h sisällä.
Vajaan viikon myöhemmin soitin asiakaspalveluun kuten sähköpostivietissä käskettiin,
josta minun kuitenkin käskettiin ottaa yhteyttä maksulliseen laitekaupan
asiakaspalveluun. Sieltä minulle kerrottiin, että asia laitetaan eteenpäin.

En ole vieläkään saanut tunnuksia Spotify palveluun, missä mahtaa
olla vika? Maksulliseen asiakaspalveluun soittelu ei enää kiinnosta, kun samalla rahalla saan hankittua Premium palvelun itse.
Spotifyn tunnusasioista vastaa nimenomaan Laitekaupan asiakaspalvelu, josta sinun kannattaa asiaa tiedustella uudelleen. Jos et halua soittaa heidän asiakaspalvelunumeroon, voit myös jättää yhteydenottopyynnön asiakaspalvelulomakkeella.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Taitaa olla yleinen käytäntö. Myös tänne jäi tulematta tuo Spotifyn Premium kikkare.
Joo sama täällä ja sen lisäks toi asiakaspalvelulomake pahoittelee, että toiminto ei ole juuri nyt käytettävissä.
Näin tosiaan näyttäisi olevan, että mainittu lomake ei toimi. Laitan asiasta palautetta eteen päin.

Jos et halua odottaa, että lomake saadaan takaisin toimintaan (mikä mennee ensi viikon puolelle), voit soittaa Laitekaupan asiakaspalvelunumeroon 0600 100 100 (arkisin klo 8–21, arkilauantaisin 9–17). Puhelun hinta on 0,95 € / min + pvm/mpm.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa