Hei,
onko mahdollista lisätä tuo 3kk jo olemassa olevaan Spotify tunnukseen vai onko uuden tunnuksen käyttäminen ainoa vaihtoehto? En saanut sähköpostiini lisenssikoodia (kuten asiakaspalvelija / ohjeet sanoivat) vaan sain uuden valmiiksiluodun tunnuksen.
Minulla on jo käytössä ollut pitkään Spotify account, joten en mielellään haluaisi uutta accounttia tehdä.
-Mikke
Sivu 1 / 1
Spotify Premium -palvelusta lähetetään asiakkaalle normaalisti lisenssiavain, jolla Spotify Premium -palvelun saa käyttöön, joko kokonaan uudelle tai jo aimmin luodulle Spotify -tilille. En osaa sanoa miksi tässä tapauksessa sinulle oli lähetetty valmit tunnukset ja salasanat -palveluun.
Asian selvittämiseksi kannattaa olla yhteydessä Laitekauppamme asiakaspalveluun, joka vastaa kauttamme tilattujen Spotify Premium -palveluiden ongelmatilanteista. Laitekauppamme asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Asian selvittämiseksi kannattaa olla yhteydessä Laitekauppamme asiakaspalveluun, joka vastaa kauttamme tilattujen Spotify Premium -palveluiden ongelmatilanteista. Laitekauppamme asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.