On ollut sellaista säätöä tämä Premiumin saaminen teidän kautta että ei huh huh....
Alunperin siis tilasin Koti-TV:n, ja annoin sähköpostiosoitteen johon spotify-tunnukset piti lähettää. No teidän asiakaspalvelu lähetti ne jonnekkin ihan muualle, ja soitin (maksulliseen tietysti) asiakaspalveluun, että saisinkos ne nyt sinne oikeaan sähköpostiin. Sen jälkeen sain sähköpostiini viestin, joka oli joku Spotify-palvelun salasanan vaihtamisviesti, enkä ole saanut mitään tunnuksia kertaakaan. Olen soittanu n. 4 kertaa asiakaspalveluun, mutta kun kukaan ei tunnu tajuavan asiasta mitään. Mitenköhän siis saisin vanhoilla tunnuksillani tai vaikka sitten tekemällä uuden nyt tämän premiumin käyttöön, enkä vain niitä salasanan vaihtamisviestejä?
Sivu 1 / 1
Kannattaa vielä tarkastaa saamasi salasanan vaihtoviesti. Sähköpostiosoitteesi saamassa viestissä on todennäköisesti mukana myös käyttäjätunnus Spotify -palveluun.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Kyllähän siinä viestissä käyttäjätunnus lukee, mutta se ei oikein hyödytä mitään kun se haluaa vain resetoida vanhan käyttäjäni salasanan. Ja vaikka vaihdan uuden niin silti käytössä on Spotify-free eikä todellakaan Premium niinkun kuuluisi.
S-posti menee näin:
Hi there!
Forgetting your password needn't cause you any sleepless nights as all you
have to do to reset it is follow the link below:
https://www.spotify.com/fi/password-res ... hCf8Xh7PFa
Your username is: xxxxxxxxxx
If you've remembered the password now, or didn't make this request yourself,
just feel free to forget about this mail and carry on enjoying the music!
All the best,
The Spotify Team
S-posti menee näin:
Hi there!
Forgetting your password needn't cause you any sleepless nights as all you
have to do to reset it is follow the link below:
https://www.spotify.com/fi/password-res ... hCf8Xh7PFa
Your username is: xxxxxxxxxx
If you've remembered the password now, or didn't make this request yourself,
just feel free to forget about this mail and carry on enjoying the music!
All the best,
The Spotify Team
Hei,
Minulla täysin sama homma tämän Spotifyn kanssa! Eli mitään tunnuksia minulle ei ole lähetetty. Ensin tuli tälläinen maili:
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Hyvä asiakkaamme,
Kiitos tilauksestasi. Olet tilannut Sonera Spotify Premium -palvelun.
Palvelun käyttö edellyttää ohjelmiston asennusta tietokoneellesi. Saat 24 tunnin kuluessa sähköpostin, joka sisältää Sonera Spotify Premium -käyttäjätunnukset, ohjelman latauslinkin ja asennusohjeen. Palveluun sovelletaan Soneran palveluiden yleisiä toimitusehtoja kuluttaja- tai yritysasiakkaille. Lisätietoa osoitteessa http://www.sonera.fi/toimitusehdot.
...
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Silti mitään tunnuksia ei tullut enää.
Nyt on mennyt jo kolme viikkoa ja olen lähettänyt kaksi palvelupyyntöäkin. Ensimmäisen jälkeen tuli tämä sama salasanan resetointimaili eikä todellakaan mitään premium tunnuksia. Toiseen palvelupyyntöön ei olekaan tullut sitte enää mitään vastausta.
En todellakaan halua että minulta on viety nämä kolme viikkoa pois kolmen kuukauden käyttöajastani. Voisitteko viimein hoitaa tämän asian?
Minulla täysin sama homma tämän Spotifyn kanssa! Eli mitään tunnuksia minulle ei ole lähetetty. Ensin tuli tälläinen maili:
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Hyvä asiakkaamme,
Kiitos tilauksestasi. Olet tilannut Sonera Spotify Premium -palvelun.
Palvelun käyttö edellyttää ohjelmiston asennusta tietokoneellesi. Saat 24 tunnin kuluessa sähköpostin, joka sisältää Sonera Spotify Premium -käyttäjätunnukset, ohjelman latauslinkin ja asennusohjeen. Palveluun sovelletaan Soneran palveluiden yleisiä toimitusehtoja kuluttaja- tai yritysasiakkaille. Lisätietoa osoitteessa http://www.sonera.fi/toimitusehdot.
...
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Silti mitään tunnuksia ei tullut enää.
Nyt on mennyt jo kolme viikkoa ja olen lähettänyt kaksi palvelupyyntöäkin. Ensimmäisen jälkeen tuli tämä sama salasanan resetointimaili eikä todellakaan mitään premium tunnuksia. Toiseen palvelupyyntöön ei olekaan tullut sitte enää mitään vastausta.
En todellakaan halua että minulta on viety nämä kolme viikkoa pois kolmen kuukauden käyttöajastani. Voisitteko viimein hoitaa tämän asian?
Makkeli ja ravistelija: tätä asiaa ei voi Keskustele ja kysy - palstan kautta hoitaa, joten ehdotan että laitatte asiasta palvelupyynnöt samoilla tiedoilla kun mitä tänne kirjoititte.
Asiakaspalvelulla on ohjeistus mitä tehdä ellei asiakas ole saanut Spotify Premium - tunnuksia ja teidän viestit luettuani herää epäilys onko ohjeistus oikein.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelulla on ohjeistus mitä tehdä ellei asiakas ole saanut Spotify Premium - tunnuksia ja teidän viestit luettuani herää epäilys onko ohjeistus oikein.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Mitenköhän tuolta eteenpäin, kun ei missään noissa laajakaista/tv/yms. kohtien vikatilanne kohdassa ole mitään Spotifyhin liittyvää kohtaa, kaikissa lukee jostain elokuvan tilausongelmasta tai kanavaongelmasta
Spotify Premiumista kerrotaan monin sanoin, miten ja millä ehdoilla ja mihin hintaan se tilataan.
Kysymys 1:
Missä Soneran sivuilla kerrotaan irtisanomiseen liittyvät asiat?
Kysymys 2:
Maksuton 3kk Spotify Premium -tilaus on alkanut (tunnukset saapuivat sähköpostiin) 18.6.2010. Milloin ja miten tilaus pitää viimeistään irtisanoa, jotta voi palvelua käyttää koko luvatut 3kk, mutta ei joudu maksamaan Spotify Premiumista kuukausimaksua?
Soneran toimistolla sanottiin, että jos irtisanoo siinä tiskillä, palvelun katkeamista ei voi tehdä päättyväksi ilmaisjakson loppuun, vaan tilaus tilaus katkeaa välittömästi. Haluan toki käyttää ilmaista palvelua koko 3kk, koska se luvattiin Laajakaista Extran tilaajalle kaupan päälle.
Kysymys 1:
Missä Soneran sivuilla kerrotaan irtisanomiseen liittyvät asiat?
Kysymys 2:
Maksuton 3kk Spotify Premium -tilaus on alkanut (tunnukset saapuivat sähköpostiin) 18.6.2010. Milloin ja miten tilaus pitää viimeistään irtisanoa, jotta voi palvelua käyttää koko luvatut 3kk, mutta ei joudu maksamaan Spotify Premiumista kuukausimaksua?
Soneran toimistolla sanottiin, että jos irtisanoo siinä tiskillä, palvelun katkeamista ei voi tehdä päättyväksi ilmaisjakson loppuun, vaan tilaus tilaus katkeaa välittömästi. Haluan toki käyttää ilmaista palvelua koko 3kk, koska se luvattiin Laajakaista Extran tilaajalle kaupan päälle.
Spotify Premium esittelysivullamme ei ole kerrottu palvelun irtisanomisesta, mutta palveluidemme irtisanominen tapahtuu yleisesti asiakaspalvelumme 0200 17000 (mpm/pvm) kautta.
Jos haluat irtisanoa palvelun etukäteen, irtisanominen saadaan tapahtumaan haluamallesi päivälle asiakaspalvelumme kautta. Kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme muutamaa viikkoa ennen haluttua irtisanomisaikaa, jolloin irtisanominen saadaan sovittua varmasti halutulle päivälle.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jos haluat irtisanoa palvelun etukäteen, irtisanominen saadaan tapahtumaan haluamallesi päivälle asiakaspalvelumme kautta. Kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme muutamaa viikkoa ennen haluttua irtisanomisaikaa, jolloin irtisanominen saadaan sovittua varmasti halutulle päivälle.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.